Gå til innhold

Rullesko. Noen foreldre er bare så dumme.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ferja mellom Hirtshals-Larvik.

I restauranten var det to jenter på 8-9 år med rullesko. De hadde stor fart, dunket inni folk, og brukte gulvet som lekeplass. De fikk tilsnakk av de ansatte at her måtte man gå, mens foreldrene hørte på. Likevel fortsetter de å rulle rundt og var til stor sjenanse for de andre gjestene og personalet.

Hva er galt i hodet på foreldre som synes det er greit at ungene deres holder på slik?

Slike sko brukes da ikke inne der det er mye folk?

Bare jeg som er snerpete her eller?

Anonymous poster hash: 07a51...27d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvilsomt om jeg hadde klart å holde meg... Men jeg hadde tatt foreldrene fatt, ikke barna.

Anonymous poster hash: e58cb...a36

Skrevet

Desverre er barn barn og må få utfolde seg uansett om det er til sjenanse for andre,

Dette gjelder ikke bare rullesko men alt. Var på ferie I Dannmark og der lot foreldre barna løpe i gangen til nærmere 24.00 på natten og før klokken 07.00.

Bare mitt barn har det bra driver vi i andre er desverre mentaliteten hos mange foreldre.

Anonymous poster hash: 12382...cce

Skrevet

Desverre er barn barn og må få utfolde seg uansett om det er til sjenanse for andre,

Dette gjelder ikke bare rullesko men alt. Var på ferie I Dannmark og der lot foreldre barna løpe i gangen til nærmere 24.00 på natten og før klokken 07.00.

Bare mitt barn har det bra driver vi i andre er desverre mentaliteten hos mange foreldre.

Driver=driter

Gjest Antarctica
Skrevet

Tvilsomt om jeg hadde klart å holde meg... Men jeg hadde tatt foreldrene fatt, ikke barna.

Anonymous poster hash: e58cb...a36

Hvis de var 8-9 år ville jeg faktisk ha sagt fra til barna. De er gamle nok til å få beskjed om å slutte å dunke inn i folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...