Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Hallo kloke damer! Jeg har kjøpt en maxikjole på nett som jeg skal bruke i bryllup. Den er superfin og faktisk, tro det eller ei veldig kledelig! Ikke ofte jeg finner noe fintøy jeg synes jeg kler. Men!!! Et kjempeproblem. Kjolen sitter kjempefint overalt bortsett fra der den skal lukkes i midjen. Der er den hele fire cm for knapp! Jeg får lukket den med nød og neppe ved å flytte på flesket, men det er ikke akkurat nydelig. Glidlåsen er på siden. Er det noe jeg kan gjøre? Kan jeg få utvidet kjolen på noe vis? Noen som har triks? Den har bar rygg så derfor er det bare i midjen den er for stram. Kjolen stopper likson der som et høyt skjørt. Anonymous poster hash: 21e36...9aa
Himmel og hav Skrevet 30. juli 2016 #2 Skrevet 30. juli 2016 Om det er gode sømmonn på kjolen så kan den legges ut, men fire cm skal litt til å få til. Du kan jo få noen sykyndige til å se på den for deg og se om det er mulig å legge den ut. Har du prøvd holdinn-undertøy? Husk at du skal kunne sitte i den kjolen også, uten å være redd for at glidelåsen ryker. Man blir gjerne litt rundere om midjen når man sitter. For meg høres det ut som kjolen er en størrelse eller to for liten. Har du mulighet til å få byttet den til en større størrelse? Det er nemlig mye lettere å sy en kjole inn på de rette stedene enn å legge den ut.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #3 Skrevet 30. juli 2016 Høres ut som du får en grusom kveld om du skal sitte i en kjole som er for trang i livet.... Enig med forrige svar her, kjøp en størrelse større og sy evt inn litt der den da blir for stor Anonymous poster hash: 826af...1e8
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #4 Skrevet 30. juli 2016 Jepp. Jeg har rett og slett kjøpt for liten kjole. Skal se om det er mulig å legge den ut og ev. montere strikk i livet. Den er skikkelig fin og kjolen sitter perfekt overalt ellers. Men nå er øvre midje også problemområdet mitt så er vant med å gå med klær som bare sitter ok og ikke bra. Er ikke mange dagene til bryllupet så jeg får raska på! Anonymous poster hash: 21e36...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå