Gå til innhold

Bære 2 barn på fjelltur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere jeg klarer å bære baby i bæresele foran og 2åring i bæremeis? Skal på fjelltur med far og stemor og mannen må bli hjemme pga jobb. Jeg kan ikke forvente hjelp fra faren min og stemor fordi stemor vil bare si at kan man ikke bære barna selv så kan man ikke gå på fjelltur. Pappa er en tøffel så han vil ikke si noe på det.

Anonymous poster hash: 9dfce...abd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde ikke jeg gjort gitt!

Anonymous poster hash: 0f989...4ef

Skrevet

Hva er vitsen??

Anonymous poster hash: 24abc...478

Skrevet

Det hadde ikke knær, hofter og bekken tålt hos meg. Hadde vært livredd for å falle også. En på to sitter ikke rolig alltid og litt ut av balanse i ulent terreng kan bli fatalt.

Høres ut som en dårlig idé.

Anonymous poster hash: 67bdb...4b2

Skrevet

Har du forsøkt om du klarer å bære dem slik, rent praktisk? Og hvor langt skal du gå?

Anonymous poster hash: 42134...d2a

Skrevet

Jeg vil selvfølgelig gå en enkel rute i lett terreng. Og grunnen til at jeg veldig gjerne vil gå er fordi jeg elsker tur i fjellet.Jeg har gledet meg til dette i 3mnd men så må mannen plutselig jobbe. Hadde jeg hatt en normal far og stemor så hadde de selvfølgelig båret ett av barna, men det kan jeg ikke forvente.

Hi

Skrevet

Kvifor vil du på tur med desse folka?

"Ja, eg blir gjerne med viss ein av dykk tek toåringen."

Skrevet

Har du forsøkt om du klarer å bære dem slik, rent praktisk? Og hvor langt skal du gå?

Nei, jeg har hentet bæremeisen nå så skal prøve etterpå. Vet ikke hvor langt jeg skal gå, skal bo på tyinholmen så er jo en del alternativer. Vil selvfølgelig ta en veldig lett tur.

Hi

Skrevet

Har du en pappa som lar deg bære 2 barn på tur? Herregud...ikke årets bestefar det nei.

Men nei...det tror jeg blir svært tungt. Litt avhengig av vekt på babyen...så blir det mer enn 20 kilo + vekten av meis og bæresele.

Anonymous poster hash: 51509...cd8

Skrevet

Kvifor vil du på tur med desse folka?

"Ja, eg blir gjerne med viss ein av dykk tek toåringen."

Jeg har mer fått lov å være med, jeg har ikke så god råd og faren min betaler overnatting.

Altså faren min er verdens snilleste så lenge den megga ikke er i nærheten. Han ville ha hjulpet meg om hun ikke hadde lagd et helvete og drama uten like av det.

Hi

Skrevet

Jeg har mer fått lov å være med, jeg har ikke så god råd og faren min betaler overnatting.

Altså faren min er verdens snilleste så lenge den megga ikke er i nærheten. Han ville ha hjulpet meg om hun ikke hadde lagd et helvete og drama uten like av det.

Hi

Slutt å Unnskylde faren din..han oppfører seg faktisk som en drittsekk. Å være tøffel er faktisk selvvalgt. Menn som ikke prioriterer egne barn har store mangler.

Skrevet

Har du en pappa som lar deg bære 2 barn på tur? Herregud...ikke årets bestefar det nei.

Men nei...det tror jeg blir svært tungt. Litt avhengig av vekt på babyen...så blir det mer enn 20 kilo + vekten av meis og bæresele.

Han ville nok ha hjulpet meg, men det hadde ikke blitt en hyggelig tur da stemor ville klaget hele turen over at han må hjelpe meg. Hun er nemlig imot å hjelpe barn når de er fylt 18. Så pappa må holde det skjult at han betaler overnatting for meg og barna.

Hi

Skrevet

Slutt å Unnskylde faren din..han oppfører seg faktisk som en drittsekk. Å være tøffel er faktisk selvvalgt. Menn som ikke prioriterer egne barn har store mangler.

Enig...

Hi

Skrevet

Er 2 åringen sprek/vant til å gå?

Skrevet

Hi

Faren din er en selvstendig, voksen mann som må stå for egne valg. Ikke skylde på andre.

Og nei, jeg ville ikke bært to unger i fjellet.

Anonymous poster hash: 6f307...aeb

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Om du hadde stilt opp med babyen på magen og 2-åringen på ryggen, hadde han virkelig latt deg gå sånn? I så fall er jeg rystet, og denne fyren trenger en ordentlig oppstramming. Men til det du spør om, så ville ikke jeg satset på å bære to barn på fjelltur, uansett terreng. Hvor lang er turen egentlig?

Skrevet

Han ville nok ha hjulpet meg, men det hadde ikke blitt en hyggelig tur da stemor ville klaget hele turen over at han må hjelpe meg. Hun er nemlig imot å hjelpe barn når de er fylt 18. Så pappa må holde det skjult at han betaler overnatting for meg og barna.

Hi

Vet du...Hvis ikke faren din og stemor godtar at deres barnebarn får hjelp så ser jeg ikke hvilken forskjell de kan Gjøre i barnas liv.

Jeg hadde kuttet ut kontakt med faren din til han skjerper seg. Slike holdninger som han viser er ikke sunt for barn å vokse opp med!

Skrevet

Om du hadde stilt opp med babyen på magen og 2-åringen på ryggen, hadde han virkelig latt deg gå sånn? I så fall er jeg rystet, og denne fyren trenger en ordentlig oppstramming. Men til det du spør om, så ville ikke jeg satset på å bære to barn på fjelltur, uansett terreng. Hvor lang er turen egentlig?

Pappa vil selvfølgelig tatt ett av barna, 3jeg ville følt jeg ødela turen fordi pappa hadde fått huden full iløpet av dagen og sikkert flere dager etter det. Jeg tenkte å gå en tur alene og ikke med far og stemor.

Men blir nok ikke noen tur, eventuelt ikke lenger enn 2åringen orker å gå.

Hi

Skrevet

Vet du...Hvis ikke faren din og stemor godtar at deres barnebarn får hjelp så ser jeg ikke hvilken forskjell de kan Gjøre i barnas liv.

Jeg hadde kuttet ut kontakt med faren din til han skjerper seg. Slike holdninger som han viser er ikke sunt for barn å vokse opp med!

Faren min hjelper meg med alt, men fordi jeg vet at han får huden full av stemor når han hjelper meg så kvier jeg meg for å spørre. Jeg synes jo ikke noe om at pappa skal få kjeft pga meg.

Ho

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke orket. Da hadde jeg heller ikke dratt. Trist, men du kan ikke bære to barn i fjellheimen, det går ikke. Så hvis ikke bestefar kan ta ett av barna, er det ikke gjennomførbart.

Anonymous poster hash: a5a58...13d

Skrevet

Kanskje du kan spørre en venninne om å bli med?

Anonymous poster hash: df937...631

Skrevet

Kanskje du kan spørre en venninne om å bli med?

Anonymous poster hash: df937...631

Har det, men ingen kan:(

Skrevet

Jeg hadde klart det, men jeg ville ikke gjort det om det ikke var krise, som at den amerikanske egentlig skulle bærekraftig den ene tråkket over og hadde mer enn nok med å gå selv tilbake til hytta.

Jeg synes du skal ringe stemoren din og si at du veldig gjerne blir med, men at siden mannen din ikke kan være med går det bare hvis de kan bære det ene barnet. Si at du forstår hvis det vil føles ubekvemt for dem eller bli for tungt, men at du bare vil lufte muligheten. Hvis de tror det blir for mye blir må du bli hjemme.

Å dra på tur og bare satse på at noen i reisefølget bærer et av barna synes jeg er frekt. Det hadde jeg også reagert på, men hvis dusør først ville det jo sannsynlig vis være bare hyggelig.

Anonymous poster hash: 0923a...8d1

Skrevet

Sier som de andre, spør i klartekst om de kan bære et av barna. Hvis de likevel sier nei, så ok. Du har likevel anledning til å være rundt hytta og ha det koselig der. Småturer rundt hytta vil være topp for de små. Jeg er også på hytte med små barn nå, og har endt opp m kun små turer. Drømte om en lang fjelltur, men får det ikke til denne gangen. Kjedelig, men.

Anonymous poster hash: 71705...798

Gjest Antarctica
Skrevet

Hadde ikke dratt. Hvorfor ikke gi stemor rett: dette er ikke tida for fjellturer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...