Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #1 Skrevet 30. juli 2016 Trenger oppskrift på noen gode cupcakes. Jeg har ikke laget dette siden de på 90 tallet ble kalt muffin Må være glasur på da jeg har fått "bestilling". Lager selv. Ikke Toro 😉 Noen som har prøvd disse feks: http://www.detsoteliv.no/oppskrift/sjokolademuffins-med-sjokoladekrem-sjokoladecupcakes Anonymous poster hash: 4c77f...1d4
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #2 Skrevet 30. juli 2016 Ikke prøvd akkurat de, men ser de inneholder rømme. Det gjør deigen god og saftig😋 De var veldig fine også. Gå for de?? Anonymous poster hash: e9a55...522
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #3 Skrevet 30. juli 2016 Ikke prøvd akkurat de, men ser de inneholder rømme. Det gjør deigen god og saftig😋 De var veldig fine også. Gå for de?? Anonymous poster hash: e9a55...522 Tenkte det samme som deg 😉 Hadde vært greit om noen hadde testet de ut, men jeg får bare kjøre på om ingen andre svarer. Anonymous poster hash: 4c77f...1d4
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #4 Skrevet 30. juli 2016 Si i fra om de ble gode! Jeg lagde red vervet cupcakea..og det var en gedigen skuffelse. Helt vanlig sjokolade med rødfarge. Prøvde også sånn marengsfrosting...ugg. Anonymous poster hash: 32b64...3a2
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #5 Skrevet 30. juli 2016 Jeg bare halverer langpanneoppskriften min og lager i muffinsformer jeg. Ungene vik overhodet ikke ha sånn fancy pynting for da blir det "for mye krem" så igjen har jeg bare den vanlige sjokoladeglasuren i et passe lag oppå med kakestrøssel på toppen. Ungene er strålende fornøyd. Anonymous poster hash: 1ca96...1f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå