Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 På flørtern og fikk napp til en jeg har flørta med en stund. Men tror dere ikke han bare vil holde oss hemmelig da! Er flyg forbanna 😯 Anonymous poster hash: 29acb...e7b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Enkelt - dropp ham, og fortell ham hvor uendelig lite tiltrekkende det er med menn som ikke tør stå for det de gjør! Så kutter du kontakten med ham 100 %, slett nummer, slett ham fra sosiale medier osv. Vær glad du fant ut av det tidlig før du ble enda mer involvert. Du kan finne en mye bedre mann enn det der! Anonymous poster hash: 9bd96...23a
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #3 Skrevet 30. juli 2016 Ja orker ikke mer når det skal være sånn. Han er separert for et år siden og gnåler mye om at han ikke er klar for noe nytt ennå. Jeg selv ble separert i vår og er mer enn klar for ham, og greit at ting ikke er superseriøst i starten, men han er veldig opptatt av at dette ikke skal komme ut. Vi gikk til sengs i kveld og jeg føler meg ikke bra nok. For hvis han hadde vært forelsket i meg så er det jo ingen grunn til å skjule det. Så ja... Selv om det blir sårt så skal han jammen ikke få meg noe mere 😡😓 Anonymous poster hash: 29acb...e7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå