Gå til innhold

Sliten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet noen innlegg tidligere på trådene om svigermødre og manglende støtte fra besteforeldre. Vi hadde en turbulent ferie uke hos svigermor der det ble kjefting, krangling og hakking på barna hver dag, hele uken. Vi prøver å være mye ute når vi er der slik at de får fred, med tungt hjerte ser vi at dette sliter på barna. Jeg får aldri direkte støtte hos min mann, ikke rettet direkte mot meg men han er flink å veilede, irettesette og være enig med meg i barneoppdragelse foran moren. Han sier ofte at hun ikke skal blande seg. Det er så mange flere episoder, hver gang vi møtes er det nye og barnet vårt utagerer og er trist i ukesvis etter et slikt treff.

Jeg er sliten... Sliten av å prøve, sliten av å være den voksne, av å holde masken foran barna, forsvare, irettesette, og noen ganger krangle. Føler jeg også ødelegger noe av mitt forhold til min mann. Har noen råd? Noen som fant en løsning?

Anonymous poster hash: bd2ff...cc8

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Kutte ned kontakten med de negative energityvene så mye det går.

Skrevet

Enig med Pashla. Kontakten bør komme ned på et så lavt nivå at det blir positivt for alle.

Ikke utsett barna for slikt når de må bruke ukesvis på å komme over det i ettertid!

Snakk med mannen din, ta ev. samtaler på fvk, for det kan være tøft for ham siden det er hans foreldre det er snakk om.

Anonymous poster hash: 2ab68...60d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...