Syngensang Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Men kroppen min seier berre at den vil ha is og sjokolade og ligge på sofaen og sjå film. Kva seier kroppen din? (Eg prøvar ofte å overhøyre kroppen min altså, men den er ganske påståeleg)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Kroppen min skriker etter hjelp, den ønsker å være i bevegelse, men den greier ikke det den vil. Hodet vil det samme som kroppen, men det hjelper ikke når kroppen ikke fungerer. Kroppen min vil trene, være aktiv, gå på fjellet, svømme, stå på ski, jogge, ri. Istedenfor er det sofaen det meste av dagen og lure på om jeg kanskje greier å gjøre minste minimum av hva som burde gjøres, men som regel blir det halvparten av det. I tillegg skriker kroppen min etter sex og lurer på når jeg møter neste mann Anonymous poster hash: 1a249...25f
Gjest Antarctica Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 Men kroppen min seier berre at den vil ha is og sjokolade og ligge på sofaen og sjå film. Kva seier kroppen din? (Eg prøvar ofte å overhøyre kroppen min altså, men den er ganske påståeleg) Min sier: "Det er deilig å gå tur, men ikke SÅ deilig." Eller: "Snart blir det godt å sove. Bare ikke helt ennå."
stjertløvetann Skrevet 29. juli 2016 #4 Skrevet 29. juli 2016 (endret) Kroppen min vil aller helst ligge pre-fed og lett henslengt på sofaen mens en knakandes god serie ruller og går på tven, og litt tørr hvitvin dyttes ned i halshullet med jevne mellomrom. Men noen ganger får kroppen min det for seg at jogging og annen fysisk aktivitet hadde vært gøy, men det går heldigvis, og som regel, veldig fort over. Endret 29. juli 2016 av stjertløvetann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå