Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Jeg er sjokkert! For et kommentarfelt. Folk er jo rett og slett onde. Anonymous poster hash: c2300...b3c
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Hun legger jo opp til det med provoserende innlegg, særlig det om mammakropper kunne hun har spart seg. Anonymous poster hash: 69bc4...c84
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 Jeg er sjokkert! For et kommentarfelt. Folk er jo rett og slett onde. Anonymous poster hash: c2300...b3c Hva er det folk skriver da? Anonymous poster hash: 7bb90...f8e
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #5 Skrevet 29. juli 2016 Er hun gravid igjen, da? Anonymous poster hash: f9807...8bd
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #6 Skrevet 29. juli 2016 Er hun gravid igjen, da? Anonymous poster hash: f9807...8bd Var iallefall skikkelig gravidmage på henne på de bildene med kjolen i svarte og hvite striper Anonymous poster hash: 15fd9...952
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #7 Skrevet 29. juli 2016 Helt sjokkert over overskrifta hennes. At det går an å spøke med selvmord på den måten når man vet hvor mange fortvilte pårørende som sitter igjen etter noe har tatt selvmord. Hun trenger å få seg litt utdannelse og kunnskap!! Og folkeskikk. Anonymous poster hash: 238a9...f87
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #8 Skrevet 29. juli 2016 Kan ikke noen fortelle hva overskriften var og hva ellers hun provoserer sånn med da? Det er en av veldig få blogger jeg nekter å gi klikk! Dama er jo klin gal. Anonymous poster hash: 73da2...c44
Løvetanner Skrevet 29. juli 2016 #9 Skrevet 29. juli 2016 Overskriften var "Selvmordsforsøk" og det handla om å dra på shoppingsenter med tre barn...
MammantilNurket Skrevet 29. juli 2016 #10 Skrevet 29. juli 2016 Hvor korket er det mulig å være, da ... ? Blir helt mørkeredd av tanken på at hun (fremdeles) har ansvaret for en skokk barn 😱😱😱
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #11 Skrevet 29. juli 2016 Overskriften var "Selvmordsforsøk" og det handla om å dra på shoppingsenter med tre barn... Hvis det er det innlegget hi sikter til, så er svarene Heitmann (Hi?) får ganske fortjent. Hun gjør jo alt for å få klikk. Snakk om å selge sjela si Anonymous poster hash: 7bb90...f8e
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #12 Skrevet 29. juli 2016 Nå måtte jeg se - overskriften var utrolig lite intelligent. Uffehuff. Anonymous poster hash: a5579...603
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #13 Skrevet 29. juli 2016 Hva har skjedd med magen? Hun ser gravid ut på bildene... Anonymous poster hash: ea42b...8c0
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #14 Skrevet 29. juli 2016 Folk er hårsåre. Mistet min elskede til selvmord, og føler meg ikke støtt av dette. Anonymous poster hash: 191fb...b59
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #15 Skrevet 30. juli 2016 Hun ser jo faktisk gravid ut. Er det det folk kommenterer hos henne da? Men det kdn hun da absolutt ikke være? Hu må forstå at skal hun ha flere burde det bli om noen år og med en partner hun har hatt et stabilt forhold til noen år. Anonymous poster hash: 3ed69...d07
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #16 Skrevet 30. juli 2016 Å gud, dere er dramatiske! Jeg kunne fint sagt på spøk at jeg gjorde et selvmordsforsøk idag, dro på kjøpesenter med tre unger 😨 men nei, men må passe på hva man sier, eller skriver. En kan jo tråkke noen på tærne, stakkars. Senk skuldrene litt a, jenter. Heitmann er forresten et varemerke. Er journalist og intervjuet dama for en tid tilbake. Hun har seriøst spaltet personlighet. Anonymous poster hash: 3bfc9...c21
februarprins2013 Skrevet 30. juli 2016 #17 Skrevet 30. juli 2016 for og være helt ærlig jeg forsto poeng i overskriften hennes, noen er så utrolig hårsåre.. slutt og snakk dritt om folk dere ikke kjenner engang,men kun gjennom en blogg
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #18 Skrevet 30. juli 2016 Hun er ikke den skarpeste, og jeg har aldri likt henne. Måten hun fremstiller seg på er usunt, spesielt for barna sin del. Anonymous poster hash: d8c93...cbc
Gjest Pusikatt Skrevet 30. juli 2016 #19 Skrevet 30. juli 2016 Gud så sure dere er, haha!!! MÅ du ta alt så utrolig seriøst HI? Bloggen er fin den, og dama er mer oppegående enn mange her inne, inkludert meg selv.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #20 Skrevet 30. juli 2016 Gud så sure dere er, haha!!! MÅ du ta alt så utrolig seriøst HI? Bloggen er fin den, og dama er mer oppegående enn mange her inne, inkludert meg selv. Oi😖 Anonymous poster hash: 1694e...dd4
MammantilNurket Skrevet 30. juli 2016 #21 Skrevet 30. juli 2016 Gud så sure dere er, haha!!! MÅ du ta alt så utrolig seriøst HI? Bloggen er fin den, og dama er mer oppegående enn mange her inne, inkludert meg selv. Ja. Vi har alle mye å lære av Frk.Heitmann. Hun er en ressurs for samfunnet og et strålende forbilde for unge kvinner. Heitmann for president, sier jeg!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #22 Skrevet 30. juli 2016 Alt for klikk.. Gidder ikke gå inn på bloggen hennes. Lurt å skaffe seg en ordentlig jobb når man har tre unger med tre forskjellige nebb og er singel. Håper for ungene sine sin skyld hun gjør det. Anonymous poster hash: a0302...290
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #23 Skrevet 30. juli 2016 Alt for klikk.. Gidder ikke gå inn på bloggen hennes. Lurt å skaffe seg en ordentlig jobb når man har tre unger med tre forskjellige nebb og er singel. Håper for ungene sine sin skyld hun gjør det. Anonymous poster hash: a0302...290 Menn*** såklart Anonymous poster hash: a0302...290
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #24 Skrevet 30. juli 2016 Dama har dessverre lav IQ ut fra utsagnene på bloggen, for eksempel da hun beskyldte sin venninne for å nesten ha drept ungen sin fordi hun spiste så mye og derfor fikk svangerskapsforgiftning (må være noe ny forskning, siden det ikke er påvist årsakssammenheng mellom de tingene), da hun sa at bare merkevarer var bra nok, og når hun nå latterliggjør mødre som ikke er like dumme og deilige som henne etter 3 fødsler. Jeg kan selv glemme å gå ned i vekt fordi jeg går på høydose kortison hele tiden. Er ikke overvektig, men blir ikke kvitt bilringen rundt magen eller miste noen kilo uansett om jeg trener hardt og lever på en streng kostholdsregime. Det samme gjør to venninner av meg - ingenting hjelper. Noen får huden ødelagt av strekkmerker, får "forkle" etter å ha gått med tvillinger, der huden ikke er elastisk osv. Å gå gjennom 3 svangerskap uten å bli merket av dem er ikke noe særlig bragd. Å gå gjennom 3 svangerskap samtidig som man får høyere utdanning, har fast jobb hele tiden og ordnede forhold med far/fedre til barna er en bragd. I tillegg har dama ikke filter når hun plasserer puppebildene sine etter silikonoperasjonen i samme album som bilder av første barnet. Håper at hun vokser opp etter hvert, innser at man ikke kan leve på NAV og produsere ny unge hvert 3. år, får seg utdanning og jobb. Anonymous poster hash: e8e55...18e
Mumua Skrevet 30. juli 2016 #25 Skrevet 30. juli 2016 Ja. Vi har alle mye å lære av Frk.Heitmann. Hun er en ressurs for samfunnet og et strålende forbilde for unge kvinner. Heitmann for president, sier jeg! Ser for meg en spennende valgkamp! For ikke å nevne hvor festlig det blir å se hennes lojale følgerskare forsøke å forstå hvordan man leverer en stemmeseddel. 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå