Gå til innhold

Dere som er enslig med barn.Hvordan er livet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere bra liv med mye folk som er innom? Eller er det bare deg å barnet stort sett? Har du mye avlasting av familie? Hvordan er forholdet til foreldrene dine? Jeg er avhengig av moren min som jeg hater egentlig.Hun innvaderer livet mitt.Men ensomheten er altoppslukkende og jeg føler jeg ikke klarer å leve uten den kontakten.Jeg har ingen nære venner.sliter psykisk og er ufør.Livet er egentlig veldig ræva.Jeg har et barn jeg elsker veldig høyt ,men jeg er alltid deprimert.

Anonymous poster hash: ef7a8...41d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enslig med to. Jobber fullt. Veldig travle dager, utrolig sliten på kvelden. Vier meg fullstendig til barn og jobb og har gjort det siden jeg ble enslig. Vil at barna skal føle at de alltid kommer først. Veldig godt forhold til foreldrene mine som alltid stiller opp for meg.

Er veldig ensom ellers. Har nesten aldri besøk av venninner. Vet ikke om det er fordi alle har det så travelt eller fordi de ikke vil treffe meg. Er et sårt punkt. Jobber med saken for å få meg nye venner, men ikke så lett når jeg alltid må være hjemme med barna.

Anonymous poster hash: 3fdf8...8e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...