Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Jeg har nettopp funnet ut at jeg har festa poden feil siden jeg snudde setet, for jeg har festa han med setets sæler. Kan jeg bruke bilbeltet til å feste han, og at setet er løst? Må jeg kjøpe noe annet? Skal ut å kjøre en times tid i morra.... Hjelp! Anonymous poster hash: 539ff...211
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Snu setetet bakover igjen. Anonymous poster hash: ce2a8...485
Serepta Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 Jeg har nettopp funnet ut at jeg har festa poden feil siden jeg snudde setet, for jeg har festa han med setets sæler. Kan jeg bruke bilbeltet til å feste han, og at setet er løst? Må jeg kjøpe noe annet? Skal ut å kjøre en times tid i morra.... Hjelp! Anonymous poster hash: 539ff...211 Det kan brukes som beltestol ja.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #4 Skrevet 29. juli 2016 Det kan brukes som beltestol ja. Om barnet er over 15 kg da Anonymous poster hash: 75feb...8f6
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #5 Skrevet 29. juli 2016 Han er altfor stor til å sitte bakovervendt. 6 1/2 år og lang for alderen. Må jeg ha noe ekstra for å bruke beltet? Jeg klarer ikke orientere meg i jungelen. Er evig takknemlig for hjelp! Anonymous poster hash: 539ff...211
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #6 Skrevet 29. juli 2016 Han er altfor stor til å sitte bakovervendt. 6 1/2 år og lang for alderen. Må jeg ha noe ekstra for å bruke beltet? Jeg klarer ikke orientere meg i jungelen. Er evig takknemlig for hjelp! Anonymous poster hash: 539ff...211 http://www.britax.no/media/3191/two-way_se_fi_no_dk.pdf Anonymous poster hash: d0a93...767
Serepta Skrevet 29. juli 2016 #7 Skrevet 29. juli 2016 Han er altfor stor til å sitte bakovervendt. 6 1/2 år og lang for alderen. Må jeg ha noe ekstra for å bruke beltet? Jeg klarer ikke orientere meg i jungelen. Er evig takknemlig for hjelp! Anonymous poster hash: 539ff...211 Nei, ikke noe ekstra. Men du kan ta av setets egne seler. Står bildeanvisning bakpå setet tror jeg. Evt kan du sjekke på Britax.no
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #8 Skrevet 29. juli 2016 Nei, ikke noe ekstra. Men du kan ta av setets egne seler. Står bildeanvisning bakpå setet tror jeg. Evt kan du sjekke på Britax.no Hmm, det står om en beltejusterer (en liten dings) i bruksanvisningen. Den har ikke jeg noe sted... Fader, hvorfor syns jeg det her er så vanskelig!? Anonymous poster hash: 539ff...211
Serepta Skrevet 29. juli 2016 #9 Skrevet 29. juli 2016 Hmm, det står om en beltejusterer (en liten dings) i bruksanvisningen. Den har ikke jeg noe sted... Fader, hvorfor syns jeg det her er så vanskelig!? Anonymous poster hash: 539ff...211 Er den ikke bakpå stolen noe sted da? Inne bak trekket?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #10 Skrevet 29. juli 2016 Er den ikke bakpå stolen noe sted da? Inne bak trekket? Kanskje det! Takk for godvilje og svar jeg får ordne opp i det i morgen... Hilsen håpløs Anonymous poster hash: 539ff...211
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå