Gå til innhold

Britax two-way med bilens belte?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp funnet ut at jeg har festa poden feil siden jeg snudde setet, for jeg har festa han med setets sæler. Kan jeg bruke bilbeltet til å feste han, og at setet er løst? Må jeg kjøpe noe annet? Skal ut å kjøre en times tid i morra.... Hjelp!

 

Anonymous poster hash: 539ff...211

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snu setetet bakover igjen.

 

Anonymous poster hash: ce2a8...485

Skrevet

Jeg har nettopp funnet ut at jeg har festa poden feil siden jeg snudde setet, for jeg har festa han med setets sæler. Kan jeg bruke bilbeltet til å feste han, og at setet er løst? Må jeg kjøpe noe annet? Skal ut å kjøre en times tid i morra.... Hjelp!

 

Anonymous poster hash: 539ff...211

 

 

Det kan brukes som beltestol ja.

Skrevet

Det kan brukes som beltestol ja.

 

 

Om barnet er over 15 kg da

 

Anonymous poster hash: 75feb...8f6

Skrevet

Han er altfor stor til å sitte bakovervendt. 6 1/2 år og lang for alderen. Må jeg ha noe ekstra for å bruke beltet? Jeg klarer ikke orientere meg i jungelen. Er evig takknemlig for hjelp!

 

Anonymous poster hash: 539ff...211

Skrevet

Han er altfor stor til å sitte bakovervendt. 6 1/2 år og lang for alderen. Må jeg ha noe ekstra for å bruke beltet? Jeg klarer ikke orientere meg i jungelen. Er evig takknemlig for hjelp!

 

Anonymous poster hash: 539ff...211

http://www.britax.no/media/3191/two-way_se_fi_no_dk.pdf

 

Anonymous poster hash: d0a93...767

Skrevet

Han er altfor stor til å sitte bakovervendt. 6 1/2 år og lang for alderen. Må jeg ha noe ekstra for å bruke beltet? Jeg klarer ikke orientere meg i jungelen. Er evig takknemlig for hjelp!

 

Anonymous poster hash: 539ff...211

 

Nei, ikke noe ekstra. Men du kan ta av setets egne seler. Står bildeanvisning bakpå setet tror jeg. Evt kan du sjekke på Britax.no

Skrevet

Nei, ikke noe ekstra. Men du kan ta av setets egne seler. Står bildeanvisning bakpå setet tror jeg. Evt kan du sjekke på Britax.no

Hmm, det står om en beltejusterer (en liten dings) i bruksanvisningen. Den har ikke jeg noe sted... Fader, hvorfor syns jeg det her er så vanskelig!?

 

Anonymous poster hash: 539ff...211

Skrevet

Hmm, det står om en beltejusterer (en liten dings) i bruksanvisningen. Den har ikke jeg noe sted... Fader, hvorfor syns jeg det her er så vanskelig!?

 

Anonymous poster hash: 539ff...211

 

Er den ikke bakpå stolen noe sted da? Inne bak trekket?

Skrevet

Er den ikke bakpå stolen noe sted da? Inne bak trekket?

Kanskje det! Takk for godvilje og svar :) jeg får ordne opp i det i morgen... Hilsen håpløs ;)

 

Anonymous poster hash: 539ff...211

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...