Gå til innhold

Er du glad i potet og hvor ofte spiser du det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 026c4...732

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser det til middag 3-4 ganger i uka.

Er vel glad i det, eller hvertfall vant til det, den hører liksom med til mye av maten vi spsier. Kjøttkaker blir liksom ikke helt det samme uten potet.

Skal jobbe litt med vekta nå framover og om jeg ikke skal ha lavkarbokosthold, så skal jeg hvertfall forsøke å kutte litt karbodhydrater og tar derfor litt mindre potet til middag enn jeg har brukt å gjøre.

Anonymous poster hash: f30b0...770
Skrevet

Gode poteter er godt, men gode poteter er p.t. ikke å oppdrive. Jeg venter på at mandelpoteten kan tas opp av jorda, i Nord-Gudbrandsdalen. DEN er god, den! Spiser likevel poteter sjeldnere og sjeldnere. 

Anonymous poster hash: b0f58...e31
Skrevet

Potet er helt greit. 

Vi spiser det kanskje 1-2 ganger i uka. Men da ikke bare som kokt potet. Lager båtpoteter, gratinerte poteter, potetmos, bakt potet, pommes frites o.l.

Skrevet

Poteter kan jeg meget godt klare meg uten. Er ikke spesielt glad i potet, men spiser det likevel flere ganger i uka. Resten av familien elsker poteter, og middag er ,for dem ,ikke middag uten potet. Og potet hører jo liksom med i et norsk kosthold.

Skrevet

Jeg elsker egentlig potet, men spiser det omtrent aldri. En gang i måneden eller hver andre måned, tipper jeg. Skal begynne å spise mer potet! 😍😍😍

Skrevet

Potet er både det beste og der verste eg veit. Kokte nypoteter er nydelig, det samme med bakte poteter. For ikkje å snakke om potetgull og pommes frites. Kokte lagringspoteter med saus er i beste fall kjedelig og i verste fall jævlig.

Skrevet

Kanskje 3-4 ganger i måneden. Liker potet, men til vegetarmiddager passer det som regel ikke. Blir som regel potetbåter eller potetstappe når vi har det, men veldig ofte må potetene brukes til lomper fordi vi ikke har de til middag. 

Anonymous poster hash: 21f31...0b8
Skrevet

Et det vel 2-4 gonger i veka. Då gjerne som båtpoteter i ovnen eller potetmos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...