Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Er det stor forskjell fra vanlig nett? Er dere fornøyd? Og hva betaler dere? Anonymous poster hash: 3aa6e...2ee
Optatium Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 For oss er det enorm forskjell, men så hadde vi knapt nett tidligere. Betaler rett under 500kr.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 Forskjellen er som natt og dag! Nå fungerer jo nettet nå. Koster kr. 649,- pr. måned, men det er det verdt!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #4 Skrevet 29. juli 2016 Mye raskere. Vi betaler 1000 kr, men det er da inkludert TV-kanaler via fiberkabelen. Anonymous poster hash: 10bae...24c
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #5 Skrevet 29. juli 2016 Fungerer fantastisk 😊 Vi har det i borettslaget, så det dekkes av husleia sammen med TV. Vet faktisk ikke hva det ville kostet alene. Anonymous poster hash: 06ee9...8d0
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #6 Skrevet 29. juli 2016 Fantastisk bra👍🏼 400 i måneden. Ikke vært uten nett på 5 år, med Get mistet vi nett i tide og utide.. Anonymous poster hash: caafa...2d1
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #7 Skrevet 29. juli 2016 Fantastisk bra 400 i måneden. Ikke vært uten nett på 5 år, med Get mistet vi nett i tide og utide.. Anonymous poster hash: caafa...2d1 Vi har fiberkabel fra Get, og aldri opplevd problemer. Stabilt og superraskt nett. Aner ikke hvordan bredbånd fra Get er, men fiber er veldig bra. Anonymous poster hash: 10bae...24c
Anyne Skrevet 29. juli 2016 #8 Skrevet 29. juli 2016 Merker ikke noe på farta, men det er mer stabilt som folk sier- detter ikke ut i tide og utide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå