Gå til innhold

Noen som har fiberkabel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det stor forskjell fra vanlig nett? Er dere fornøyd? Og hva betaler dere?

 

Anonymous poster hash: 3aa6e...2ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For oss er det enorm forskjell, men så hadde vi knapt nett tidligere. Betaler rett under 500kr.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Forskjellen er som natt og dag! Nå fungerer jo nettet nå. Koster kr. 649,- pr. måned, men det er det verdt! 

Skrevet

Mye raskere.

 

Vi betaler 1000 kr, men det er da inkludert TV-kanaler via fiberkabelen.



Anonymous poster hash: 10bae...24c
Skrevet

Fungerer fantastisk 😊

Vi har det i borettslaget, så det dekkes av husleia sammen med TV. Vet faktisk ikke hva det ville kostet alene.

 

Anonymous poster hash: 06ee9...8d0

Skrevet

Fantastisk bra👍🏼 400 i måneden. Ikke vært uten nett på 5 år, med Get mistet vi nett i tide og utide..

 

Anonymous poster hash: caafa...2d1

Skrevet

Fantastisk bra 400 i måneden. Ikke vært uten nett på 5 år, med Get mistet vi nett i tide og utide..

 

Anonymous poster hash: caafa...2d1

Vi har fiberkabel fra Get, og aldri opplevd problemer. Stabilt og superraskt nett. Aner ikke hvordan bredbånd fra Get er, men fiber er veldig bra.

 

Anonymous poster hash: 10bae...24c

Skrevet

Merker ikke noe på farta, men det er mer stabilt som folk sier- detter ikke ut i tide og utide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...