Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Og jeg må bare si at det er fryktelig stille og tomt her uten barna altså. Deilig første dagen etter jobb, nå er det bare kjedelig. Gleder meg til de kommer hjem i morgen :-) Flere som kjeder seg når mann og barn er borte? Anonymous poster hash: 04c2c...f16
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Nei, det kunne ikke falle meg inn å kjede meg om jeg fikk noen dager for meg selv. Anonymous poster hash: 44f7d...382
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 Og jeg må bare si at det er fryktelig stille og tomt her uten barna altså. Deilig første dagen etter jobb, nå er det bare kjedelig. Gleder meg til de kommer hjem i morgen :-) Flere som kjeder seg når mann og barn er borte? Anonymous poster hash: 04c2c...f16 De skal være borte en uke fra mandag. Gruer meg Er så tomt og kjedelig. Og alt for stille!! Anonymous poster hash: f5467...e5b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #4 Skrevet 29. juli 2016 Nei! Livet er for kort til å leve det gjennom andre. Jeg nyter hvert sekund! Anonymous poster hash: 23284...301
Hønemor30 Skrevet 29. juli 2016 #5 Skrevet 29. juli 2016 Nei da nyter jeg vært sekund. Er vant med at barnet har vært hos faren siden han var liten. Også hos besteforeldre og annen familie på begge sider. Så alenetid måtte jeg lære meg tidlig å like. Mannen holder det forøvrig at er vekk maks 3 dager - for han har jeg ikke delt samvær på 😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå