Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Får dere generelt sett i familien og slekta lett barn? Få som sliter? Mange som sliter, ligger det i slekta? Her blir jeg lett gravid, søsknene mine blir lett gravide, min mor ble lett gravid, og begge bestemødrene mine hadde 4 barn hver og slet aldri med å bli gravide som jeg vet om. På min samboers side derimot så fikk hans far 2 barn etter å ha forsøkt på barn i over 10 år (vipps så kom det to på rappen?), og bestemoren hans fikk kun 1 barn. Oldemoren hans derimot fikk 7 barn, der kun 2 av barna hennes fikk barn igjen, de andre 5 fikk ikke barn... Hvordan er det i deres familie? Anonymous poster hash: b29e6...306
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Jeg selv er ufrivillig barnløs, men vil si at de fleste i min familie får lett barn. Jeg har over 300 tremenninger.. Farmor hadde 7 søsken, mormor hadde 9 søsken og morfar hadde 11 søsken.. Farfar hadde derimot "kun" 2 søsken. Det føles av og til litt bittert å ikke kunne få barn, når man kommer fra en så fruktbar slekt.. Anonymous poster hash: b5c37...9d7
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 På den ene siden er det kun 1 søskenbarn som har hatt problemer med å bli gravid og har to barn fra prøverør. På den andre er det kun meg og min bror som har barn og ingen problemer der. Anonymous poster hash: 92e6e...dcd
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #4 Skrevet 29. juli 2016 Mamma brukte over et år på å bli gravid med meg, men min far var alkoholiker så han hadde sikkert dårlig sæd. Jeg har blitt gravid på første og andre forsøk 4 ganger. Anonymous poster hash: 9b934...dd8
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #5 Skrevet 29. juli 2016 Foreldrene mine har 3 barn og mora mi ble gravid på første forsøk med alle. Jeg har en drøss med søskenbarn og søskenbarna mine har barn, ingen voksne i slekta er barnløse bortsett fra en sær onkel og lillebroren min. Selv ble jeg gravid av å glemme to p-piller og senere på pillen. Anonymous poster hash: 0fe39...fcd
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #6 Skrevet 29. juli 2016 Jeg har som mormor fått fire barn og blir lett gravid. Mens mor og tante slet noe voldsomt med å få til 1-2 barn. Anonymous poster hash: bea85...9de
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #7 Skrevet 29. juli 2016 Tja, både min mor og far har 4 søsken, mens alle deres til sammen 8 søsken har fått 2 barn hver. Min søster har fått 2, men slitt leeeenge før hun ble gravid begge gangene. Jeg fikk første på prevensjon, men er i ettertid blitt steril, så hos meg er det full stopp og det ble med kun en... Det som dog er arvelig hos oss er at ALLE er født over termin, 15 dager nøyaktig på mamma og hennes 4 søsken, hun fødte meg og min søster 15 dagen over, og det samme gjorde jeg og min søster med våre barn. Litt morsomt akkurat det! Anonymous poster hash: d8380...e94
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #8 Skrevet 29. juli 2016 Jeg immun lillesøster har slitt. Mamma og storesøster har fått lett. Anonymous poster hash: ec990...5a2
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #9 Skrevet 29. juli 2016 Min mormor har 3 barn,tanten min har 2, onkelen min har 1(etter 10 års prøving) og mamma har 1. Pappa er adoptert, så vet lite om hans biologiske familie. Jeg har 4 barn og er nå gravid etter sterilisering så vil vel påstå att jeg er overfruktbar 😂 Anonymous poster hash: 7bd89...287
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #10 Skrevet 29. juli 2016 alle kvinnene i min familie på både fars og mors side har fått barn om de har ønsket det, og de fleste i foreldregenerasjonen min har 2-3 unger. Både min søster og jeg har blitt gravid lett på 1-4 forsøk alle gangene Anonymous poster hash: 3afe7...825
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #11 Skrevet 29. juli 2016 kvinnene på morsside har fått lett. På min fars side tror jeg farmor kan ha slitt litt da det er veldig lang tid mellom min far og hans bror. Jeg får altfor lett barn.. Anonymous poster hash: ae3fb...9a5
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #12 Skrevet 29. juli 2016 Mine foreldre og begge sett besteforeldre fikk barn veldig lett og har 5-7 hver. Jeg har ett barn etter ivf, og de av søsknene mine som har begynt å prøve har ikke klart å få noen ennå... Anonymous poster hash: 29572...9c6
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #13 Skrevet 29. juli 2016 Jeg vet bare om en som slet med og få barn og det er søskenbarne mitt på min fars side. Men hun fikk 4 barn(et englebarn) tok tid men hun fikk det til på egenhånd med litt hjelp. Ellers har alle i familien fått 3 barn eller mer. Mine søsken har ikke startet enda med og få barn så vet ikke hvordan det blir for den. Men virker som vi er en fruktbar familie. Anonymous poster hash: c9f33...8a1
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #14 Skrevet 29. juli 2016 Tror vi er over snittet heldige i vår familie... Jeg har fire søsken, og vi har alle fått barn veldig enkelt og greit. Mamma hadde et svangerskap utenfor livmor, ellers er det ingen spontanaborter i familien heller. Ingen av oss har opplevd å miste. Mine besteforeldre hadde mange søsken, og alle har fått barn. Det er heller ingen arvelige sykdommer å snakke om, og ingen utviklinghemmede eller syke barn. Jeg tenkte en del på det da jeg ventet mitt fjerde barn, at i vår familie er det ikke på flere generasjoner født et eneste barn som feiler noe. Jeg følte jeg hadde statistikken mot meg og at det jo før eller siden vil skje, så hvorfor ikke akkurat nå.... Men jeg fikk mitt fjerde friske barn, det er helt utrolig, og jeg er så lykkelig og takknemlig. Anonymous poster hash: a6ae9...ead
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #15 Skrevet 29. juli 2016 Farmor hadde 4 barn (selv om hun giftet seg sent og fikk den første da hun var i 30-årene) og mormor hadde 5. Jeg er én av tre søsken, selv har jeg tre barn, og min bror har to. Nå er han også blitt bestefar til to, fordi hans datter er blitt stor. Hun ønsker seg 5.... Anonymous poster hash: 1551e...62b
3 i april Skrevet 30. juli 2016 #16 Skrevet 30. juli 2016 Mamma har fått 5 barn og 3 av de lenge etter hun kom I 30 årene. Min lillebror ble hun uplanlaggt gravid med på p piller når hun var 40. Jeg har blitt gravid på første forsøk 5 ganger, har mistet 2. Mine 2 søstre har fått henholdsvis 3 og 4 barn hver uten prøving😊 mine 2 brødre er enda single og barnløse.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #17 Skrevet 30. juli 2016 Alle besteforeldre, tanter og onkler har flere barn i hvert fall. Har aldri spurt dem hvor lenge de prøvde😉 Min mor fikk et barn mens hun gikk på p-piller, og to til etter det. Jeg ble også gravid på p-piller første gang, og deretter to planlagte barn på et og tre forsøk. Anonymous poster hash: 66c03...3d2
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #18 Skrevet 30. juli 2016 Jeg har blitt gravid selv om jeg brukte p-piller og han brukte kondom. Jeg er veldig fruktbar! Anonymous poster hash: b85b5...a01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå