Gå til innhold

Bodyer i store størrelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan kjøpe bodyer i store størrelsen uten å måtte betala en formue?

Har en gutt på 18 mnd som bruker str 92 snart 98.

Tenker størrelse 98 oppover :)

Anonymous poster hash: 0bde8...6f1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte på Cubus. Prøvd der?

Skrevet

Tror name it har store bodyer. Men det fungere også greit med vanlig genser når de er blitt såpass store synes jeg.

Skrevet

Har prøvd litt rundt omkring, cubuc,hm,lindex og kappahl har eg sett at de bare har til str 98. Name it har noen store som i 104 men de er så smale at de ser ut som pølseskinn på barnet mitt. Siden han bruker bleier er det vanskelig da den detter ned og han drar av "låsen".. 😕

Anonymous poster hash: 0bde8...6f1

Skrevet

Janus har bodyer i str.100 som tilsvarer ca 3 år 😊😊

Skrevet

Vi kjøpte boxere som han hadde over bleia, gikk fint det.

Anonymous poster hash: 51d4d...70d

Skrevet

Jobber i barnehage. Ser mange bruker truse over bleia og har genser i stedenfor body, evt ingen truse, kun genser. Da slipper dere kjøpe nye klær når hen blir klar for bleieslutt også

Anonymous poster hash: 777c2...3fe
Skrevet

name it har opp til 104 og har funnet noe bodyer på nett til og med 110, men ikke større, min passer ikke bodyer lengre dessverre :/

Skrevet

Har prøvd litt rundt omkring, cubuc,hm,lindex og kappahl har eg sett at de bare har til str 98. Name it har noen store som i 104 men de er så smale at de ser ut som pølseskinn på barnet mitt. Siden han bruker bleier er det vanskelig da den detter ned og han drar av "låsen".. Anonymous poster hash: 0bde8...6f1

Du må skifte bleia før den blir så tung at den faller av! Når ungen går trengs ikke body mer..

Anonymous poster hash: ce35a...904

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...