Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Vært singel en stund, og har merket meg at lave menn 170-176 ofte prøver å kompensere ved å være tøffe i kjeften, bruke mye penger el lign. Har også merket at disse små mennene enten er veldig overvektige, eller syltynne. Hva er greia? At de er lave er turnoff i seg selv, men når de i tillegg er feite, skrytete og Harry så hjelper det jo lite.. Anonymous poster hash: 80a94...38e
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Med den holdningen din er det kanskje ikke rart du møter den type menn (ikke de lave, men de med de holdningene). Jeg har motsatt inntrykk, jeg er selv høy, og møter en del lave menn. De fleste av dem er gode og interessante og tiltrekkende menn som ikke har surfet på utseende/høyde, men har måttet "selge" seg selv ut fra personlighet og personlige egenskaper. De aller fleste lave menn jeg har møtt har ikke vært typen som må kompensere for noe. De aller fleste lave menn jeg har møtt har vært normalvektige og noenlunde godt trent også. Noen få jeg har møtt har vært typen til å skryte av materielle ting, luksusbilen, luksusturer, høy inntekt osv. Men de ser man på lang avstand, og de unngår jeg som regel. Hos dem er det jo dårlig selvtillit som ligger bak, og jeg tiltrekkes ikke av menn som må flashe luksus for å tro at de kan få sjanse på meg - da har de også misforstått meg fullstendig. Jeg vil heller våge meg til å spørre hva er greia med deg siden det er disse mennene du forteller om du tiltrekker deg? Eller kanskje du bare gå i feil miljø? Anonymous poster hash: 968cf...43b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 Overhodet ikke inntrykket jeg har ihvertfall, min lave mann er ingenting av det du beskriver. Anonymous poster hash: acfbd...262
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #4 Skrevet 29. juli 2016 Min lave mann er heller ikke slik du beskriver, bortsett fra at han kan være frekk i kjeften. Men han er hockeyspiller, og drar med seg idretten hjem. Han har noen kjappe meldinger innimellom, men det er aldri personlig eller vondt ment, det er bare humor:) Han brukte nok mye penger i ungdomstiden, så vidt jeg vet hvertfall, men som voksen er han ikke slik du beskriver. Han er utadvendt, sosial og godt likt av alle. Og på byen... Damene ligger langflate etter ham. Jeg tuller ikke. Han er godt over snittet kjekk utseendemessig på tross av at han bare er 170 høy, men intelligens så vinner han mye på personligheten sin. Når vi går sammen ute, men det ikke er tydelig at vi er kjærester (typ går noen meter fra hverandre) så hender det titt og ofte at damene fort blir litt for flørtende med ham. Anonymous poster hash: b485d...108
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #5 Skrevet 29. juli 2016 Er ikke enig i din oppfatning Anonymous poster hash: c7209...fb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå