Gå til innhold

Noen som har hevet kjøp av nybil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ny bil for ett år siden. Det har vært mye tull siden vi kjøpte den. Feil med forvarming av bilen i vinter, det klarte de ikke å fikse selvom de forsøkte to ganger før det ble varmt i været. Det knirker i fôringer foran når vi kjører over dumpler, de har valgt å smøre de opp to ganger uten at det hjelper og de gidder ikke bytte ut siden de ikke har hørt lyden. Telleren som viser hvor langt vi kan kjøre henger seg opp. Viser at vi kan kjøre 0 km selvom vi kan kjøre nærmere 20 mil. Det var dem ikke enig i at var vesentlig for sånn var det bare! Har også vært to ganger at cruisekontrollen har stått på og vi har stått stille i kø når bilen plutselig har gasset på og nesten kjørt i bilen foran. Begynner å bli så sinnsykt lei! Har også bedt om å få utskrift av alle gangene bilen har vært på verkstedet, men det får vi ikke. Vil ha det for å sende inn med en klage på det her. Kjøpte ikke helt ny bil for å ha den på verkstedet hele tiden!

Anonymous poster hash: 3b0cc...6e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken bil er det?

Anonymous poster hash: 07730...fad

Skrevet

E-Golf, 2015 modell

Skrevet

Vi hadde slike problemer med en nybil! Samlet opp dokumentasjon på hvor mange ganger den var på verksted og hvor mye tid vi hadde brukt!

Vi fikk ikke hevet kjøpet, men fikk byttet den inn i ny bil med svært god innbyttepris

Anonymous poster hash: 2f484...690

Skrevet

Kjenner nokon som fekk heva kjøpet av ein Tesla pga mange feil, og fekk pengane attende, men det er vel ikkje heilt vanleg.  Kan forbrukarombodet hjelpe, dersom Møller er vanskelege?

Vi er svært nøgde med vår eGolf (2014), så om de får byte i ein ny av same merke, så må de ikkje ta skrekken.  (sjølv om vw ikkje er kjende for god kundeservice)  Lyden i framhjula må ein visst berre leve med, fekk eg beskjed om.  Det er eit kjendt problem på desse bilane, men skal ikkje utgjere noko fare, og høyres nok berre fordi bilen ellers er heilt stille.  Men visning av køyrelengde er jo ikkje ein bagatell akkurat, sjølv om ein kan fylgje med på batteristatusen.  Er det den adaptive cruisekontrollen som sviktar?  Den skal jo starte og stoppe bilen automatisk under køkøyring, men om den berre startar utan å stoppe, så er det jo skummelt.  Eg brukar ikkje den funksjonen, kun vanleg cruisekontroll.

Skrevet

Kjenner nokon som fekk heva kjøpet av ein Tesla pga mange feil, og fekk pengane attende, men det er vel ikkje heilt vanleg. Kan forbrukarombodet hjelpe, dersom Møller er vanskelege?

Vi er svært nøgde med vår eGolf (2014), så om de får byte i ein ny av same merke, så må de ikkje ta skrekken. (sjølv om vw ikkje er kjende for god kundeservice) Lyden i framhjula må ein visst berre leve med, fekk eg beskjed om. Det er eit kjendt problem på desse bilane, men skal ikkje utgjere noko fare, og høyres nok berre fordi bilen ellers er heilt stille. Men visning av køyrelengde er jo ikkje ein bagatell akkurat, sjølv om ein kan fylgje med på batteristatusen. Er det den adaptive cruisekontrollen som sviktar? Den skal jo starte og stoppe bilen automatisk under køkøyring, men om den berre startar utan å stoppe, så er det jo skummelt. Eg brukar ikkje den funksjonen, kun vanleg cruisekontroll.

Må følge med på "tankmåleren", men skal jo kunne bruke kmtelleren. Er den adaptive cruisekontrollen som plutselig gasser på når vi står stille

Skrevet

Må følge med på "tankmåleren", men skal jo kunne bruke kmtelleren. Er den adaptive cruisekontrollen som plutselig gasser på når vi står stille

Med adaptiv cruisekontrol skal bilen gasse på når bilen framfor køyrer, og bremse ned når den stoppar, men det var kanskje ikkje tilfellet her. Eg likar som sagt å ha kontrollen sjølv, og brukar difor berre vanleg cruisekontroll.  Beklager om eg høyres ut som eg trur du ikkje har peiling, men eg kom sjølv til verkstaden og klaga over eit kupélys som ikkje let seg skru av, men der verkstadmannen bøygde seg inn og skrudde av lyset, og lurte på om eg var klar over at det var ein knapp framme for å skru av/på lyset i baksetet. - det var eg ikkje :briller: (og ikkje mannen heller, som var den som sende meg til verkstaden for å klage)

Men de kan absolutt forlange at kmteljaren skal fungere, det er eit minimum på ein elbil!

Skrevet

Det høres i utgangspunktet ikke "nok" ut. Vi hadde mer graverende feil, og bilen var på verksted 1/3 av året til sammen, fikk hever kjøpet etter den var inne for 4. Gang med samme feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...