Gå til innhold

Trenger tips. Rettetang og hårprodukter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke prøvd noen produkter enda. Har bølgete hår og noen få krøller. Mye fall. Håret er litt tykt. Har bare en rettetang fra europris som funker dårlig. Står i en evighet og retter ut håret men bølgene spretter frem igjen etter kort tid. Trenger også noe som holder sideluggen til siden og ikke all over the face.. Blir veldig glad om noen tipser meg om ny rettetang og gode produkter. Helst ikke noe som gjør håret stivt eller stinker

Anonymous poster hash: 8a8eb...a60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ghd rettetang. Anbefaler den med brede plater, har kun den vanlige selv men ønsker meg den med brede plater.

Prøv produkter som heter smoothing eller noe i den duren. Jeg bruker Joico Kpak smoothing balm i vått hår, føner og retter. Men må passe på å ikke bruke for mye for da blir håret seigt.

Anonymous poster hash: 1efbd...341

Skrevet

Min erfaring er også at GHD er en god tang, ganske dyr, men du har den lenge. Jeg har selv den smale, men jeg har kort hår, sikkert mer effektivt med bred til ditt. Det som er fint med den smale er at det er lett å style bølger/myke krøller med den, men mulig det går fint med den andre også.

Kjøp en lett, varmebeskyttende spray du han ha i fuktig hår og ha heller i en liten mengde balm/olje etter at du har rettet håret, og da kun i tuppene. Håret blir ofte tungt og raskt seende uvasket ut om du bruker kremprodukter i håret før du retter det (sikkert veldig individuelt, men mitt ble i hvert fall det da jeg hadde langt hår).

Skrevet

Luggen må fønes på plass

Anonymous poster hash: afdda...dcf

Skrevet

Takk for tips!

Luggen fønes på plass men holder seg ikke der

Anonymous poster hash: 8a8eb...a60

Skrevet

Anbefaler også GHD rettetang. Anbefaler den klassiske smale. superlett å håndtere og bruke, og du har den i minst 10 år fremover. Av produkter bruker jeg en varmebeskyttende spray fra Cutrin, lukter minimalt og gir litt støtte til håret uten at det blir stivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...