Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Spesielt hvis du er i syden osv. Er ganske lys i huden, men blir gyllen og fin på ferie og får tydelig skille, men drømmer om en slik dyp, brun farge. Alltid misunnet de som har det. Tenker litt for mye på det når jeg er på ferie merker jeg. Anonymous poster hash: 50008...fbd
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Ikke viktig men blir gla om jeg får litt farge. Men syns det er kjedelig å sole meg. Anonymous poster hash: aeab3...38c
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 Couldn't care less.. Hudkreft er ikke min greie. Anonymous poster hash: bc3e6...54b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #4 Skrevet 29. juli 2016 Nada. Anonymous poster hash: bbeac...a85
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #5 Skrevet 29. juli 2016 Ikke viktig i det hele tatt. Jeg eier ikke tolmodighet til å sole meg, og ikke liker jeg veldig sterk varme så brun er ikke noe som jeg engasjerr meg med. Det eneste jeg irriterer meg med er at jeg ikke blir brun på beina, jeg kan bli kjempe brun på hele kroppen mens beina er kritt hvite. Det syns jeg ser skikkelig teit ut, men irriterer meg i to sek og så er jeg ferdig med å irritere meg. Jeg er slik som egentlig blir kjempe brun, men siden jeg ikke liker å slikke sol er det ikke så ofte jeg blir brun. Må huset males, noe store graveprosjekter osv da blir jeg brun, for da står jeg lettkledd i stigen eller i en grøft. Skal jeg være i sola må jeg ha noe å gjøre, siden jeg hater å male hus skjer ikke det så ofte. Anonymous poster hash: b64b2...614
beef sister Skrevet 29. juli 2016 #6 Skrevet 29. juli 2016 Jeg blir brun av å se på solen i fem minutter, men jeg hadde aldri i verden giddet å ligge time etter time i solen hvis det ikke hadde vært tilfelle, det er altfor kjedelig for noe så uviktig.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #7 Skrevet 29. juli 2016 Når jeg er i syden får jeg den fargen jeg får ved å bade og være ute. Soler meg aldri - det er ikke min greie. Har derfor hvit stripe under brystene og under haken, men det får så være. Smører oss med høy faktor (og uten soling) så jeg får ikke den sterkeste fargen, men skille blir det jo Anonymous poster hash: 1416b...b4e
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #8 Skrevet 29. juli 2016 Når jeg er i syden får jeg den fargen jeg får ved å bade og være ute. Soler meg aldri - det er ikke min greie. Har derfor hvit stripe under brystene og under haken, men det får så være. Smører oss med høy faktor (og uten soling) så jeg får ikke den sterkeste fargen, men skille blir det jo Anonymous poster hash: 1416b...b4e og er også hvit på innsiden av armene Anonymous poster hash: 1416b...b4e
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #9 Skrevet 29. juli 2016 Aldri vært særlig glad i å sole meg. Sikkert derfor jeg heller ikke blir særlig brun Liker å være ute i sola, enten å lese eller så nå jeg være i aktivitet - bading, ballspill, fjelltur el. Å bare ligge ute for å sole meg er kjedelig. Anonymous poster hash: 90425...10b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #10 Skrevet 29. juli 2016 Ikke viktig i det hele tatt. Jeg har innfunnet meg med t jeg er hvit som et laken året igjennom. Jeg kjeder meg når jeg soler meg også, og ikke har jeg tid, om jeg hadde hatt lyst, heller Anonymous poster hash: 0050f...ae6
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #12 Skrevet 29. juli 2016 Ikke særlig viktig, men så er jeg heller ikke særlig lys. Blir raskt brun. Anonymous poster hash: adb5f...a68
MammantilNurket Skrevet 29. juli 2016 #13 Skrevet 29. juli 2016 Uviktig. Jeg bruker faktor 50, solhatt og holder med i skyggen. Får likevel litt farge. Kunne ikke falle meg inn å sole meg, ta spraytan eller solarium. Synes egentlig det er litt harry når folk åpenbart har ligget og stekt på stranden i en uke.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #14 Skrevet 29. juli 2016 Vil gjerne være helt hvit. Bruker 50 faktor. Blitt mer bekymret de siste årene hva angår hudkreft/føflekkreft etter at jeg har studert det. Anonymous poster hash: 3a8d6...eaf
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #15 Skrevet 29. juli 2016 Ikke viktig. Skulle gjerne hatt litt farge på leggene men bryr meg ikke mye. Anonymous poster hash: 73120...b23
TPK Skrevet 29. juli 2016 #16 Skrevet 29. juli 2016 Ikke viktig. Har gitt opp. Jeg har veldig lys og sensitiv hud, og blir solbrent av et par timer i norsk sol, selv med faktor 30. Og vi har flere tilfeller av hudkreft i familien, så jeg tør ikke sole meg så mye. Selvbruning gjør jeg av og til, men det er for mye styr å vedlikeholde en jevn fin farge i lengden. I år blir det ikke prioritert, med en liten baby 😄
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #17 Skrevet 29. juli 2016 Ikke i det hele tatt. Bruker høyeste faktor. Liker at folk beholder den hudfargen de har. Jeg er hvit, ferdig med det. Hudkreft er jeg redd for. Anonymous poster hash: 63116...129
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #18 Skrevet 29. juli 2016 Bruker faktor 30 og bryr meg ikke. Men i år er jeg vanvittig brun. Hjemme med barn og ute hele dagen, aldri vært så brun. Anonymous poster hash: e3cb3...f7a
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #19 Skrevet 29. juli 2016 Ingenting som sliter på huden som sol (og røyk). Sjeldent at jeg ligger for å sole meg, men nå reiser jeg ikke til Syden stort sett heller. Jeg har sensitiv hud som bli fort solbrent og blir ikke brun, mest rød. Anonymous poster hash: 14f44...796
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #20 Skrevet 29. juli 2016 Er igrunn de siste årene jeg har likt å være i solen. Er rødhåret, så er veldig lys i huden. Blir brun om jeg er lenge nok i solen, men ikke slik dyp fin brunfarge som enkelte har. Er bare slik jeg er, er ikke noe jeg gidder å henge meg opp i. Venninnen min blir skikkelig mørk brun. Kjempe fin, men slik hud har ikke jeg. Anonymous poster hash: 088b4...ead
hilde og gutta Skrevet 29. juli 2016 #21 Skrevet 29. juli 2016 För så var det ganske viktig å bli brun. Ikke stygg brun,men en gyllen farge. I år etter at jeg fikk kreft er ikke det så himla viktig å bli brunest. Jeg får ikke sole meg på vise steder på kroppen,så jeg går med en fin overdel på meg. Om jeg får litt farge er jo det en bonus,men ikke noe jeg stresser med.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #22 Skrevet 29. juli 2016 Er gyllenbrun hele året, så blir ekstra brun om sommeren. Må ikke sole meg, men etter et år med jobb, barn og gård(med dyr) så er det deilig å kunne slenge seg på stranden med noe godt lesestoff, svømme seg en tur og "bare" slappe ordentlig av! Anonymous poster hash: 68fca...ae5
Mrs. Kaizer Skrevet 29. juli 2016 #23 Skrevet 29. juli 2016 Jeg liker å være brun, så er ute i solen så mye jeg kan. Ligger/sitter med ei bok i solen, gjør hagearbeid i bikini, eller leker med ungene i hagen i bikini. Smører meg alltid med solkrem, faktor 20/15.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #24 Skrevet 29. juli 2016 För så var det ganske viktig å bli brun. Ikke stygg brun,men en gyllen farge. I år etter at jeg fikk kreft er ikke det så himla viktig å bli brunest. Jeg får ikke sole meg på vise steder på kroppen,så jeg går med en fin overdel på meg. Om jeg får litt farge er jo det en bonus,men ikke noe jeg stresser med. Stygg brun? Kan du forklare den? Anonymous poster hash: 51908...92a
hilde og gutta Skrevet 29. juli 2016 #25 Skrevet 29. juli 2016 Stygg brun? Kan du forklare den? Anonymous poster hash: 51908...92a Kaller det det når man er så brun at det ser ut som man har tatt mökk på seg. Syns ikke man er fin da. Liker gyllen farge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå