Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Hjelper det om dere tar syrtec? Anonymous poster hash: 953ae...ef4
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Zyrtec hjelper Anonymous poster hash: 4a5ff...b7d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 Ja, Zyrtec hjelper hvis jeg skal på besøk til noen med katt, men jeg kan fortsatt ikke kose med katten eller sitte i sofa med mye kattehår uten å reagere. Anonymous poster hash: 5dccf...5f1
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #5 Skrevet 29. juli 2016 Min eldste sønn er allergisk, og flytter til høsten for å gå på skole. Er 6 timer unna, så kommer kun hjem i ferier. Brødrene maser om katt, men har sagt at det nok likevel er umulig. Kan jo ikke proppe seg full av allergi medisiner hver gang han er hjemme heller. HI Anonymous poster hash: 953ae...ef4
desember2015 Skrevet 29. juli 2016 #6 Skrevet 29. juli 2016 Nei dessverre... Eneste som hjelper er å holde seg unna.
Mamma_til_2 Skrevet 29. juli 2016 #7 Skrevet 29. juli 2016 Ja det hjelper men kan allikevel ikke kose.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #8 Skrevet 29. juli 2016 Min eldste sønn er allergisk, og flytter til høsten for å gå på skole. Er 6 timer unna, så kommer kun hjem i ferier. Brødrene maser om katt, men har sagt at det nok likevel er umulig. Kan jo ikke proppe seg full av allergi medisiner hver gang han er hjemme heller. HI Anonymous poster hash: 953ae...ef4 Det syns jeg dere ikke skal gjøre mot ett av barna deres. Selv om dedisin tar toppene er det ikke ok å sove i samme hus som en fastboende katt. Dere vil vel at hun skal føle seg velkommen hjem i ferier? Anonymous poster hash: 8e4f6...5f1
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #9 Skrevet 29. juli 2016 Nei. Jeg kan ta dobbel dose uten at det hjelper nevneverdig. Møtte en katt ute idag, og klappet den i 2 sek, med en liten del av hånden. Holdt hånden langt unna ansikt etc, men det hjalp ikke.... trist, for jeg liker katter. Reagerer likt på hunder. Anonymous poster hash: dcea7...65f
Yellow Brick Road Skrevet 29. juli 2016 #10 Skrevet 29. juli 2016 Jeg tar reseptfri allergimedisin når jeg skal på besøk til noen som har katt. Det gjør at jeg klarer å være der i noen timer og i helt spesielle tilfeller kan jeg nok klare meg en helg ved å tygge tabletter jevnt og trutt så lenge jeg ikke tar i katten og katten holdes unna "min" stol / del av sofaen. Men jeg kjenner allergien etter en to-tre timer, så helt bra blir det ikke. Om mine foreldre hadde skaffet seg katt når jeg flyttet ut, så kunne jeg ikke sagt noe til det, men de hadde ikke fått mye besøk av meg.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #11 Skrevet 29. juli 2016 for de med kraftig allergi hjelper det ikke en dritt... her får lillebror elveblest og pusteproblemer uansett på besøk hos andre (vi prøver å unngå det altså)... det hjelper imidlertid NOE å holde seg totalt unna dyret og ikke sette seg ned et eneste sted det har vært kattejår :-D som er klin umulig med andre ord. Anonymous poster hash: cdefa...ba3
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #12 Skrevet 29. juli 2016 Vil selvsagt ikke at han skal plages, så har sagt at katt er nok uaktuelt. Skjønner at de maser, og savner katt selv. Men, allergien til eldste må vi jo bar ta hensyn til. Anonymous poster hash: 953ae...ef4
gresskar Skrevet 29. juli 2016 #13 Skrevet 29. juli 2016 Vil selvsagt ikke at han skal plages, så har sagt at katt er nok uaktuelt. Skjønner at de maser, og savner katt selv. Men, allergien til eldste må vi jo bar ta hensyn til. Anonymous poster hash: 953ae...ef4 Kan hende Sibirkatt funker da, vi er to med allergi som ikke reagerer på den. Men viktig å teste ut i testhjem først. Den koster en formue da 😕😨
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #14 Skrevet 29. juli 2016 Hadde det vært en katt i huset mitt, så hadde ambulansen måtte hente meg. Samme hvor mange tabletter jeg tok. Anonymous poster hash: 9c4ed...46a
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #15 Skrevet 29. juli 2016 Min mann reagerer. Noen katter værre enn andre. Så ikke alltid zyrtec hjelper nei. Kan reagere veldig kraftig enkelte ganger. Men Sibirkatt derimot tåler han Det har vi nå. Allergivennlige. Ikke alle som tåler den, men de aller fleste. Kan prøve ut testhjem for å sjekke om man tåler de også. Katter har en enzym i spyttet som de fleste er allergiske mot. Når de slikker pelsen så blir det til støv, som da en allergiker reagerer på. Sibirkatten mangler dette enzymet eller har svært lite av det. Det er dessuten en veldig fin rase, ser ut som skogkatt, godt lynne og veldig sosiale og kosete katter. Anonymous poster hash: 17131...05a
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #16 Skrevet 29. juli 2016 Vi har vert i testhjem for Sibirkatt, og han reagerte dessverre kraftig på den.. Anonymous poster hash: 953ae...ef4
gresskar Skrevet 29. juli 2016 #17 Skrevet 29. juli 2016 Vi har vert i testhjem for Sibirkatt, og han reagerte dessverre kraftig på den.. Anonymous poster hash: 953ae...ef4 Synd 😢
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå