Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Hvor gammel tror dere jeg var da jeg fikk barn? Hva slags mamma er jeg? Anonymous poster hash: db0ad...39f
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Tipper du var 30+ da du fikk han. Anonymous poster hash: ebc71...0a1
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 Hvor gammel tror dere jeg var da jeg fikk barn? Hva slags mamma er jeg? Anonymous poster hash: db0ad...39f Hvis du var inspirert av min tråd så var Ole kun et eksempel på et kort og enkelt norsk navn, i motsetning til lange, litt "tunge" navn. Jeg tenker at Ole er et navn som ikke kan settes i en sikker bås, men det gjelder kanskje egentlig de fleste navn? Hvis jeg skal gjette tenker jeg at sannsynligheten er størst for at du er over 25, eller i alle fall ferdig utdannet, og at du kanskje er fra et mindre sted (ikke en større by) eller du har litt tilknytning til gård eller "landet". Men tror ikke at du nødvendigvis er slik, bare noe jeg velger dersom jeg må si noe. Anonymous poster hash: 9dfe9...43e
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #5 Skrevet 29. juli 2016 Vanskelig å si. Jeg synes feks unge mødre nå går tilbake til tradisjonelle norske navn. For ti år siden syntes jeg at feks amerikansk-klingende navn var mest forbeholdt de unge, nå har de "gamle" fulgt etter. Konklusjon, umulig å si noe om hvor mor er i livet basert på navnevalg. Eneste jeg vil påstå er at navn med alternativ stavemåte er litt "enkle" folk, ung som gammel. Anonymous poster hash: 1f833...c8d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #6 Skrevet 29. juli 2016 Henger meg på! Har en sønn som heter Knut...... Anonymous poster hash: d5f81...902
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå