Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Når man er bekymret for ungdommen? Få noen tips til håndtering av situasjoner etc? Der man kan være anonym! Ikke familievernkontoret for de har vært forsøkt i flere år uten videre hell Anonymous poster hash: df6d4...966
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Barnevern der ungdommen bor. Anonymous poster hash: 0372c...257
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 Det er lite sannsynlig at noen tips via telefon vil avhjelpe hvis det er bekymring.. Kanskje på tide med henvisning til BUP. Men det er ikke anonymt selvsagt...og ungdommen må vite om det og samtykke Anonymous poster hash: 2dd72...cb3
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #4 Skrevet 29. juli 2016 Du kan ringe og drøfte anonymt med barneverntjenesten. Jeg jobber i barneverntjenesten og får ofte telefoner der jeg kan gi noe råd og veiledning over telefon. Du kan også få tips hos barneverntjenesten hva som vil være rette instans for eventuell videre hjelp, dersom dere trenger det. Anonymous poster hash: ffcd5...ba4
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #5 Skrevet 29. juli 2016 I min kommune, familiesenteret. Fikk masse fin hjelp da min datter sleit psykisk. Vi har også lavterskel psykiatri, så spørs hva du trenger råd om. Helsesøster på skolen kan hjelpe deg med hvem du skal kontakte. Anonymous poster hash: c75e1...7bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå