Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Hvordan gikk det med barnet? Måtte det få lungemodningssprøyte? Jeg er bare 36+2, men har så sterke kynnere og føler virkelig noe er på gang 😳 Anonymous poster hash: 367a9...23b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Nei får ikke noe slikt så seint i svangerskapet . Det går nok helt fint å føde nå . Om babyen feks kommer idag , så er den bare 4-5 dager prematur ☺️ Jeg har født i uke 35 og uke 37. Første starter selv andre ble satt igang. Begge hadde gulsot og måtte ligge i lys. Ellers gikk alt fint ☺️ Anonymous poster hash: f2e50...14f
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 Uke 37 regnes som fullgått svangerskap Har født tre barn i uke 37, alle hadde litt gulsott, ellers ingen problemer Anonymous poster hash: 5767e...b0c
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #4 Skrevet 29. juli 2016 Jeg har født i uke 36+5 dager og venninna i uke 36. Alt gikk fint,ingen problem og ingen lungemodningssprøyte. Den er viktig om barnet skulle være født før 8. Måned eller i 8.måned. Etter det er lungene ferdigutviklet. Anonymous poster hash: f87cc...cb4
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #5 Skrevet 29. juli 2016 Lungemodning er aktuelt før uke 34. Etter uke 34 er barnet 'klart' men litt umoden og har lite underhudsfett.. De har stanset mine fødsler og gitt lungemodning helt fram til uke 33+6... Fra uke 34 lar de naturen gå sin gang. Mine tre kom uke 34+3, 34+2 og 36+0. Sistemann var definitivt mer klar for verden og vi kunne reise hjem etter 2 dager. Anonymous poster hash: 78ad0...151
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #6 Skrevet 29. juli 2016 Tusen takk for svar 😊 Huff spent her... Sterke mensmurringer/kynnere som tar seg opp... Har også en del mer utflod, er det vanlig når det nærmer seg? Føler bare på hele meg noe er på g.... Anonymous poster hash: 367a9...23b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #7 Skrevet 29. juli 2016 Erfaren prematurmamma her også: 32+3 og 36+0. Sistemann var som å føde en terminbaby. Anonymous poster hash: aa3bb...4df
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #8 Skrevet 29. juli 2016 Nr. 2 er født 36+6, og det var absolutt ingen problemer med ham 36+2 er ikke såååå tidlig selv om det beste er at de får være lengst mulig i magen. Jeg hadde forøvrig ekstremt sterke og vonde kynnere i mange uker før han plutselig ble født (tok under to timer fra jeg kjente noe til han var ute.) Anonymous poster hash: 944fd...754
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #9 Skrevet 29. juli 2016 Jeg fikk nr to i uke 36+4 nå nylig. Barnet var rett over 3 kg, fin og stor. Måtte innom neoavdelingen i noen timer for sjekk, men behøvde ingen hjelp. Fikk litt gulsott, men slapp lysbehandling. Vi dro hjem fra sykehuset etter fire dager, pga jeg hadde vært igjennom ks. Baby vokser hver dag og har det fint. Lykke til! Anonymous poster hash: 6931f...575
førskolelæreren Skrevet 29. juli 2016 #10 Skrevet 29. juli 2016 Gutt født i uke 36. Var litt liten grunnet morkakevikt. Men vi kunne dra hjem etter 4 dager. Lå i lys pgr av gulsott. Alt fint med ham!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå