Gå til innhold

Keisersnitt samtale på Haukeland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på samtale på haukeland. Har født to barn tidligere, fikk 3a med første og 3 b med andre med 100 prosent rift.noe plager etterpå. Har nå fått innkalling til samtale. Hva kan jeg forvente meg? Jeg ønsker keisersnitt.

Er det kun samtale eller blir det noe undersøkelse også? ( har vært på et års kontroll der for et år siden)

Vil de ta ultralyd også for å se på barnet?

Anonymous poster hash: f70c9...bb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Hadde droppet det og heller dratt til Voss, der får du det garantert.

Det er en kort samtale hvor du må vise at du vet hva du går til, så får du dato.

Var iallfall slik for meg, og jeg hadde ikke medisinsk grunn engang.

Anonymous poster hash: 84cdf...72a

Skrevet

Mest sannsynlig får du keisersnitt med den historien din. Jeg har kun gode erfaringer med Haukeland . (Om en ser vekk fra telefonene som blir tatt om en er bekymret for noe og observasjonsposten ) . Men der du skal har jeg bare gode erfaringer fra. Dyktige leger.

Det blir sikkert samtale og ultralyd. Og gjerne satt opp ny time nærmere slutten for å avtale dato for ks.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 63e31...d93

Skrevet

Tusen takk for svar! De sa på barsel etter sist fødsel at jeg ville få KS og det ble også skrevet i journalen etter kontrollen etter et år.

Men man hører jo en del om haukeland og KS.

Voss er ikke aktuelt pga de andre barna og fordi de ikke har barnelege. Om kk sier nei må jeg bare ta kampen, det har jeg veldig lite lyst til. Evt få KS en annen plass i landet😑

Skrevet

Jeg fikk KS i Bergen uten medisinske grunner.

De er veldig flink når du først får innvilget.

Lykke til, går fint 😊😊

Anonymous poster hash: 8490e...5dc

Skrevet

En venninne av meg med 3C og plager etterpå fikk ks på Haukeland uten problemer.

Anonymous poster hash: 71b5d...77b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...