Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Så sitter jeg her igjen, da. Babyen våkna 0430 som vanlig og helt krakilsk. Vi står opp for at han skal få die. Gjør jeg det i sengen, våkner han bare tidligere og tidligere for hver natt. Dvs, han våkner tidlig ennå, men det går an å bysse han i søvn igjen. Det går ALDRI mer enn to timer mellom hver oppvåkning, og klokka 0430 er det full balluba. Da gir han seg ikke før han får pupp. Hvordan kan jeg gjøre dette lettere for oss? V/samsoving sutter han på puppen HELE natta Jeg er sliten Anonymous poster hash: 16f69...f32
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Aner ikke!! Vår er 11 mnd og vi slutta egentlig med nattamming etter 6 mnd. Er avhengig av at den av oss som ikke ammer må stå opp om natta, hvis ikke blir gutten helt gal! Noen netter er bra og noen helt krise. Blir det for slitsomt å være oppe hele natta må mammaen ty til puppen. Sover ikke noe bedre av den grunn, men kan bli stille der og da. Er redd vi ødelegger for oss selv når vi viker fra planen, for fører som regel til at han våkner ofte og er våken lenge etter å ha fått pupp. Men noen ganger er det ikke lett å tenke klart når man stuper. Anonymous poster hash: 82086...7cf
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 Aner ikke!! Vår er 11 mnd og vi slutta egentlig med nattamming etter 6 mnd. Er avhengig av at den av oss som ikke ammer må stå opp om natta, hvis ikke blir gutten helt gal! Noen netter er bra og noen helt krise. Blir det for slitsomt å være oppe hele natta må mammaen ty til puppen. Sover ikke noe bedre av den grunn, men kan bli stille der og da. Er redd vi ødelegger for oss selv når vi viker fra planen, for fører som regel til at han våkner ofte og er våken lenge etter å ha fått pupp. Men noen ganger er det ikke lett å tenke klart når man stuper. Anonymous poster hash: 82086...7cf Godt og se vi er flere. Vi kutta puppen v/6 mnd. Har altså holdt på i 2 måneder og jeg synes synd på ungen. Huff. Si ifra om du kommer på noe lurt Nå har jeg bestilt boka "sove uten gråt." Anonymous poster hash: 16f69...f32
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #4 Skrevet 29. juli 2016 Vi ga mme om natta. Først to ganger, også 1 Også ingen. Men vi stresset ikke med dette..de slutter til slutt Anonymous poster hash: 37a6c...705
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #5 Skrevet 29. juli 2016 Vi ga mme om natta. Først to ganger, også 1 Også ingen. Men vi stresset ikke med dette..de slutter til slutt Anonymous poster hash: 37a6c...705 Gir mme iblant når han våkner tidlig om natta. Da sovner han igjen. Men 0430 er det ikke sjans. Han liker egentlig ikke mme, men tror kanskje han ikke er helt med tidligere på natta. Klokka 0430 er han med, for å si det pent... Da er det bare pupp som er bra nok Anonymous poster hash: 16f69...f32
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #6 Skrevet 29. juli 2016 Gir mme iblant når han våkner tidlig om natta. Da sovner han igjen. Men 0430 er det ikke sjans. Han liker egentlig ikke mme, men tror kanskje han ikke er helt med tidligere på natta. Klokka 0430 er han med, for å si det pent... Da er det bare pupp som er bra nok Anonymous poster hash: 16f69...f32 Mannen din må gi mme. Han foretrekker selvsagt the real deal Vi ga mme gradvis mer uttynnet. Vann fungerte ikke for oss. Det er først nå som 15 mnd at han godtar det. Før ble han forbanna. Nå drikker han hvis han er tørst Anonymous poster hash: 37a6c...705
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #7 Skrevet 29. juli 2016 Mannen din må gi mme. Han foretrekker selvsagt the real deal Vi ga mme gradvis mer uttynnet. Vann fungerte ikke for oss. Det er først nå som 15 mnd at han godtar det. Før ble han forbanna. Nå drikker han hvis han er tørst Anonymous poster hash: 37a6c...705 Done that. Lå på hvert vårt rom og alt. På et tidspunkt måtte samboer få sove litt og... Anonymous poster hash: 16f69...f32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå