Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #1 Skrevet 29. juli 2016 Jeg hadde med meg en gutt for 3 uker siden ca(hjem fra byen) hadde selvfølgelig sex. One night stand er helt OK for meg for involverer meg ikke noe spesielt og det er ikke mye alvorlig prat. Men han er følte jeg av og til jeg var på intervju med og skulle diskutere jobb CV utdannelse og alt. Var utrolig nysgjerrig. Han ble til langt ute på neste dag hvor vi hadde frokost og alt men sæ ble jeg utrolig dårlig. Så klarte ikke å konsentrere meg om alt han sa. Jeg har tatt initiativ med så mange før men har ikke lyst til det lenger for har lyst til at noen skal like meg nok til ta kontakt. Men skjønner jo det er en drømmeverden. Vet egentlig at hans livssituasjon ikke helt passer med min men kunne egentlig bare tenkt meg noe casual og se hva som skjer. Men vet ikke om jeg tør å ta kontakt med han eller hva jeg eventuelt skal skrive. Jeg har funnet han på facebook og vi har noen felles venner. Syns det er så skummelt for hvis jeg var en som gikk ut mye så hadde jeg nok møtt han ute men går ikke mye ut for jeg er alenemor. Trenger noen råd????? Anonymous poster hash: 3006d...2d2
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #2 Skrevet 29. juli 2016 Ja, nå nesten si at jeg tenker mye på han for likte så godt å prate med han. Han var så smart og utrolig flink til å kline haha Hi Anonymous poster hash: 3006d...2d2
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 Ingen råd 😇😇 Anonymous poster hash: 3006d...2d2
*Miss Marple* Skrevet 29. juli 2016 #4 Skrevet 29. juli 2016 Ta kontakt med han du 👍 den som intet våger osv. Det verste som kan skje er jo at han ikke er interessert, og da vet du jo det og slipper å tenke mer på det. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå