Gå til innhold

så lei alle innlegg om gale muslimer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke alle er like. Kan ikke være lett å være muslim i disse dager.

Jeg er kristen, er det noe bedre?

De aller fleste muslimer er fredelige.

Anonymous poster hash: a5540...857

Videoannonse
Annonse
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

De aller fleste kristne er fredelige og hyggelige mennesker. De aller fleste muslimer er også hyggelige og fredelige mennesker. Det samme gjelder for mennesker i alle religioner.

En drittsekk er en drittsekk uansett religion og nasjon, og ekstremister finnes dessverre i alle leire. Ekstremister er farlige, uansett religion og nasjon.

Skrevet

De aller fleste kristne er fredelige og hyggelige mennesker. De aller fleste muslimer er også hyggelige og fredelige mennesker. Det samme gjelder for mennesker i alle religioner.

En drittsekk er en drittsekk uansett religion og nasjon, og ekstremister finnes dessverre i alle leire. Ekstremister er farlige, uansett religion og nasjon.

Ja, så enig med deg. Ekstremister er farlige uansett.

Skrevet

Tjasj..

De fleste muslimske kvinner dekker til håret sitt.

De spiser ikke svin.

Veldig mange ser ned på kvinner, mener at mennene har mere å si...

Ja, det finnes noen få som ikke er sånn, men ikke flesteparten..

Anonymous poster hash: 6ff41...b94

Skrevet

Veldig mange muslimer er veldig intolerante, det er ikke greit å ha et syn på at så mange mennesker er mindreverdige.
​Veldig mange kristne er også intolerante. 
​Denne type intoleranse er ikke greit på noen som helst måte. En hører det stadig fra muslimsk hold, og nå i denne gay pride perioden, så kom det mange intolerante kristne ut fra under steinene sine, og spredte sin intoleranse.

Det er ikke ok på noe som helst vis, og slike foraktelige holdninger bør ikke aksepteres fordi om de henter sin legitimitet i en oldtidsskrift. En kan ikke være for eller i mot homofile. En kan heller ikke være for eller i mot kvinner.

Det er ikke ok, å ikke slutte opp om våre grunnleggende verdier som at man ikke diskriminerer noen for hudfarge, kjønn eller seksuell legning. De bør i alle fall ikke få særlig med spalteplass, for det er bare helt feil.
​Ja nå er jeg den intolerante, men det er en intoleranse jeg kan forsvare, de som mener jeg er mindre verdt enn en mann, kan ikke forsvre dette uten å hente legitimitet fra en oldtidsbok. 

​Kanskje jeg skal dikte opp noen historier full av intoleranse og samle dem i en skrift, så kan det være  min legitimitet for min intoleranse?

Anonymous poster hash: 364ce...7a7
Skrevet

Personlig liker ikke jeg verdisynet islam har på kvinner.

Religion er roten til alt ondt.

Men kunne ønske flere stod opp mot terror. Det som er skremmende er mange moskeer også i Norge ikke tar avstand til terror. De applauderer ikke heller men de sier ikke imot. Og etter å ha sett dokumentar fra Danmark så syns mange muslimer at terror som rammer vestlige er helt greit.

Men syns de da terror som rammer sine egne er like greit?

Anonymous poster hash: 51122...78f

Skrevet

Det er også sånn at det er temmelig mange muslimer som støtter ekstremismene. Det var gjort en undersøkelse av en eller annen uavhenigig organisasjon om støtte til ISIL i den muslimske befolkningen, Amnesty eller noe. Jeg husker ikke akkurat de ulike prosentandelene av den muslimske befolkningen, den var forøvrig også ulik fra de ulike land, men det var en stor andel i de fleste land med en muslimsk befolkning av en viss størrelse. Det hørtes ikke så mye ut i prosent, men det er flere millioner mennesker som støtter både deres midler og enda flere som øsnker deres mål, om sharia etc. 
​Det er på ingen som helst måte greit, og det skaper en aksept, en allmenn aksept for at det er ok at det blir sånn.

Anonymous poster hash: 364ce...7a7
Skrevet

Mesteparten av terroren skjer i muslimske land.

Det jeg synes er skummelt er at så mange ikke muslimer drar alle under en kam.

Alle er forskjellige muslimer eller ei. Mange muslimske damer velger selv å dekke seg til.

Hi

Skrevet

Jeg er mer lei av muslimer som oppfører seg som galninger.

Anonymous poster hash: f2eee...134

Skrevet

Alle er forskjellige muslimer eller ei. Mange muslimske damer velger selv å dekke seg til.

Hi

Men det er en relgion som ikke har utviklet seg til å tilpasse seg dagens samfunn.

Skal alle ikke muslimer tilpasse seg oldtiden?

De bruker fremdeles steining og pisking som straff. Bli hengt offentlig. Kvinner har ikke like rettigheter som menn.

Saudi Arabia som skal være så fremtidsrettet er jo omtrent verst å være kvinne. Kvinner må ha verge. Helt på trynet alt sammen

Skrevet

Men det er en relgion som ikke har utviklet seg til å tilpasse seg dagens samfunn.

Skal alle ikke muslimer tilpasse seg oldtiden?

De bruker fremdeles steining og pisking som straff. Bli hengt offentlig. Kvinner har ikke like rettigheter som menn.

Saudi Arabia som skal være så fremtidsrettet er jo omtrent verst å være kvinne. Kvinner må ha verge. Helt på trynet alt sammen

Alle? Mener du at alle er like?

Skrevet

Veldig enig. Har nesten Vært som kommentarfeltet på VG her i det siste.

Anonymous poster hash: 49ebb...d57

Skrevet

Hi

Men hvorfor skal kvinner velge å dekke seg til? Hva sier det om kvinnesynet på en slik religion?

Anonymous poster hash: 4c4e7...183

Skrevet

Men hvorfor skal kvinner velge å dekke seg til? Hva sier det om kvinnesynet på en slik religion?

Jeg har ei venninne som selv valgte å dekke seg til. Foreldrene var sterkt imot men kunne ikke gjøre noe(de er muslimer også). Hun er oppegående, høytutdannet person. Det er snakk om hvordan man kler seg. Jeg kan ikke forstå hvordan enkelte kler seg, men de har jo rett til det. Det er rart hvordan mange snakker om friheten til å velge ditt og datt,spesielt kvinnefrigjøring,men når den frigjorte kvinnen velger bort bikini da blir det stort problem og friheten er ikke positiv lenger.

Anonymous poster hash: e216f...319

Skrevet

er ikke rart det blir mange tråder, akkurat nå skjer det mye og det er pga muslimer

Skrevet

Dagen "norske" muslimer tar avstand fra driten er dagen da jeg slutter å være skeptisk. De gjør ikke nok.

Anonymous poster hash: e1c13...1a1

Skrevet

Syns det er interessant hvordan 'normale' muslimer sier 'dette har ikke noe med islam å gjøre', samtidig som de på ingen måte gjør spesielt mye for å få slutt på dette. De går ikke i tog eller viser sin avsky. De smiler kokett og sier 'dette handler ikke om islam'- men det gjør jo det.

Anonymous poster hash: 33b49...758

Skrevet

Syns det er interessant hvordan 'normale' muslimer sier 'dette har ikke noe med islam å gjøre', samtidig som de på ingen måte gjør spesielt mye for å få slutt på dette. De går ikke i tog eller viser sin avsky. De smiler kokett og sier 'dette handler ikke om islam'- men det gjør jo det.

Anonymous poster hash: 33b49...758

Vet om fler som gjør noe, men ikke synelig for oss.

Skrevet

Alle? Mener du at alle er like?

Hvis du leser hva jeg skrev så skrev jeg alle ikke-muslimer.

Selvfølgelig er ikke alle like, men det blir og sagt alle nordmenn i utlandet kan ikke oppføre seg etc. Det finnes alltid unntak for alt.

Skrevet

Er også muslimske menn som går fra sine kvinner fordi de begynner å dekke seg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...