Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Har irritert meg over mannen som sitter bøyd over den forbanna mobilen sin hele dagen. I alle situasjoner. Er helt fjern, unger og jeg prøver å kommunisere, men nei.. Til og med da vi satt og spiste frokost på hotellet da vi var på ferie sitter han og glor. Uansett.. I dag var vi ute og gjorde en del greier med ungene i byen. Rundt meg ser jeg mammaer leke og styre med ungene mens pappa driver med mobilen. På kjøpesenter ser jeg mannfolk sitte på benker og drive med mobilen, mens ungene er inne i butikken med mammaen. Som sagt, dette gjelder ikke alle! Er det andre som har sett det samme? Nå er det bare i dag jeg har lagt merke til det, men etter jeg først begynte å tenke på det såg jeg det over alt. Det var og mange mammaer som drev på med mobilen mens ungene satt der. Syns det er veldig dumt. Hva med å snakke med de man er sammen med :/ Bare noe jeg satt og funderte på etter å ha gitt opp å ha en fornuftig samtale med mannen mens ungene lekte på lekeplassen. Anonymous poster hash: 7d584...560
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 Jeg har litt motsatt inntrykk. Syns damene er verst, som regel. Vil du ha min mann, HI? Har har en samsung (?) tastetelefon fra 19pilogbue. Søte mannen min. Nekter å kjøpe seg smarttelefon, lage fbkonto osv Anonymous poster hash: e4e48...643
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #3 Skrevet 28. juli 2016 Jeg har litt motsatt inntrykk. Syns damene er verst, som regel. Vil du ha min mann, HI? Har har en samsung (?) tastetelefon fra 19pilogbue. Søte mannen min. Nekter å kjøpe seg smarttelefon, lage fbkonto osv Anonymous poster hash: e4e48...643 Ja, vi kan bytte. Min skal absolutt ha den nyeste samsungen! Argh! Egentlig er vel folk generelt litt for opptatt av mobilen sin. Anonymous poster hash: 7d584...560
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå