Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Min jente er 5 år og har hår til midt på ryggen. Det er glatt, ikke tynt og ikke tykt. Midt i mellom. Men, jeg syns det blir styrete og håret blir ikke pent når det er så langt. Vurderer å klippe håret hennes opp til skulderbladene ca. Anonymous poster hash: 91e05...a2e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 Min eldste hadde langt hår fra 3-8 år, da klippet hun seg i en stilig frisyre isteden. Minste på 2 år begynner å få ganske langt nå, men har korketrekkere så det ser ikke så langt ut. Anonymous poster hash: 37ff6...bed
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #3 Skrevet 28. juli 2016 Min jente på 6 år har nylig klipt seg fra hår til midt på rumpa til skuldrene. Både hun og jeg synes deg er bedre nå vi har ventet lenge fordi håret hennes var veldig fint når deg var langt, tykt og bølgete, og hun fikk masse oppmerksomhet for det. Jenta spurte selv om å få klippe seg og ville i itgangspunktet ha deg kortere, men frisøren menge det var for tykt for å klippe det så kort som hun ville ha det. Anonymous poster hash: 9538c...414
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #4 Skrevet 28. juli 2016 Treåringen min har hår ned til rumpa:) Anonymous poster hash: 1cf13...244
PeppaPig Skrevet 28. juli 2016 #5 Skrevet 28. juli 2016 6 åringen min har nettopp klipt seg. Hun gikk fra hår til halvveis ned på ryggen til opp til skuldrene. Hun ble kjempefornøyd!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #6 Skrevet 28. juli 2016 Min jente er 5 år og har hår til midt på ryggen. Det er glatt, ikke tynt og ikke tykt. Midt i mellom. Men, jeg syns det blir styrete og håret blir ikke pent når det er så langt. Vurderer å klippe håret hennes opp til skulderbladene ca. Anonymous poster hash: 91e05...a2e Hår ned til rumpa. Har stusset det ett par ganger så det ikke skal bli slitt. Hun er tre år. Anonymous poster hash: 67f38...0a2
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #7 Skrevet 28. juli 2016 Tykt bølgete hår ned til rumpa. Hatt det siden hun var 3-4 år. Har det som oftest i forskjellige fletter. Anonymous poster hash: 9ee7b...2dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå