Gå til innhold

Hvor langt hår har jentene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min jente er 5 år og har hår til midt på ryggen. Det er glatt, ikke tynt og ikke tykt. Midt i mellom.

Men, jeg syns det blir styrete og håret blir ikke pent når det er så langt. Vurderer å klippe håret hennes opp til skulderbladene ca.

Anonymous poster hash: 91e05...a2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min eldste hadde langt hår fra 3-8 år, da klippet hun seg i en stilig frisyre isteden. Minste på 2 år begynner å få ganske langt nå, men har korketrekkere så det ser ikke så langt ut.

Anonymous poster hash: 37ff6...bed

Skrevet

Min jente på 6 år har nylig klipt seg fra hår til midt på rumpa til skuldrene. Både hun og jeg synes deg er bedre nå:) vi har ventet lenge fordi håret hennes var veldig fint når deg var langt, tykt og bølgete, og hun fikk masse oppmerksomhet for det. Jenta spurte selv om å få klippe seg og ville i itgangspunktet ha deg kortere, men frisøren menge det var for tykt for å klippe det så kort som hun ville ha det.

Anonymous poster hash: 9538c...414

Skrevet

Treåringen min har hår ned til rumpa:)

Anonymous poster hash: 1cf13...244

Skrevet

6 åringen min har nettopp klipt seg. Hun gikk fra hår til halvveis ned på ryggen til opp til skuldrene. Hun ble kjempefornøyd!

Skrevet

Min jente er 5 år og har hår til midt på ryggen. Det er glatt, ikke tynt og ikke tykt. Midt i mellom.

Men, jeg syns det blir styrete og håret blir ikke pent når det er så langt. Vurderer å klippe håret hennes opp til skulderbladene ca.

Anonymous poster hash: 91e05...a2e

Hår ned til rumpa. Har stusset det ett par ganger så det ikke skal bli slitt.

Hun er tre år.

Anonymous poster hash: 67f38...0a2

Skrevet

Tykt bølgete hår ned til rumpa. Hatt det siden hun var 3-4 år. Har det som oftest i forskjellige fletter.

Anonymous poster hash: 9ee7b...2dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...