Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Temperaturen skal være høy i graviditeten og hver morgen er jeg redd den har sunket. Og hvis den har sunket vet jeg at en spontanabort er ikke til å unngå 😔 Dette går nesten utover nattesøvnen 😣😢 Hva bør jeg gjøre? Uten temping vet jeg jo ikke hva som skjer i magen... Anonymous poster hash: 2348a...ffe
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 Kaste temperaturmåleren i søpla er det du bør gjøre Anonymous poster hash: d5397...1bb
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #3 Skrevet 28. juli 2016 Hæ? Har man høyere temperatur når man er gravid? Gjennom hele svangerskapet? Hvor mye høyere blir temperaturen? Aldri hørt om. Anonymous poster hash: e2631...021
TPK Skrevet 28. juli 2016 #4 Skrevet 28. juli 2016 Dette har jeg aldri hørt om! Tror du må prøve å roe deg ned og slappe av litt, ellers kan det bli ni lange måneder...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #5 Skrevet 28. juli 2016 Slutt å Tempe! Er det ikke liv laga og det det ender i en abort merker du jo tidsnok det, du trenger ikke Tempe Anonymous poster hash: 2f7d9...c93
Sokkedyret Skrevet 28. juli 2016 #6 Skrevet 28. juli 2016 Slutt å tempe sier jeg og! Snakk om å lage stress for seg selv! Har ikke hørt om noen andre som temper under graviditeten. Hadde jeg aldri orket, det hadde tatt min nattesøvn også!
Tipp topp Skrevet 28. juli 2016 #7 Skrevet 28. juli 2016 Har to barn og aldri hørt om temping før. Er det virkelig noen som gjør dette for å oppdage spontanabort? Hvor har du hørt at dette er en god ide?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #8 Skrevet 28. juli 2016 Mellom mens og eggløsning har man lave temperaturer Når då får eggløsning stiger temperaturen ca en halv grad. Temperaturen er høy til du får mensen igjen. Men hvis du blir gravid stiger temperaturen ytterligere ved ikm. Er derfor du får hetetokter f. Eks. Jeg bruker babycomp nemlig 😊😊 Men ved graviditet får jeg angst 😟😞😟😞😟😞 Hi Anonymous poster hash: 2348a...ffe
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #9 Skrevet 28. juli 2016 Jeg føler med deg, HI. Jeg var temper i flere år (6-7?), og hadde nok litt av samme tanken da jeg fikk positiv test ved flere anledninger. Men for meg gikk det aldri ut over nattesøvnen, eller livskvaliteten, så jeg holdt fram med å tempe, og tempen fortalte meg det jeg trengte å vite. Men det du forteller høres ikke sunt ut. Pakk vekk compen, og nyt at du er gravid! Skulle det mot formodning gå galt, er det dessverre ingenting å gjøre med det, og du vil tidsnok få vite det. Bestill deg en tidlig ul, og kos deg! Gratulerer så mye - dette går godt!! 💛 Anonymous poster hash: d09d5...814
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #10 Skrevet 28. juli 2016 Jeg mistet i uke 10, hadde høy temp lenge etter utskrapning. Jeg tenker at forhøyet temp sitter lenge i, og dermed ikke er noe godt tegn. Dessuten tviler jeg på at hele svangerskapet har like høy temp, det følger vel kurven til progesteron. Anbefaler deg sterkt å la være å tempe. Du blir bare usikker og unødig bekymret. Går det galt så går det galt, men det vil helst gå godt! Har du lyst å se tilbake på svangerskapet som en fin tid eller en vanskelig tid? Du må bare bestemme deg for å kose deg, det er så lite du kan gjøre fra eller til for om spiren klorer seg fast i 40 uker. Anonymous poster hash: 1d3fa...93c
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #11 Skrevet 28. juli 2016 Aldri hørt om dette før ( og er temping et ord??). Stress kan hvertfall føre til spontanabort og om du spontanaborterer merker du det før eller siden uten å ta temperaturen. Anonymous poster hash: c1bf6...33d
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #12 Skrevet 28. juli 2016 Vell jeg mistet i uke 13 i forrige svangerskap. Temperaturen datt 1 uke før 😢 Sikkert derfor jeg er redd Hi Anonymous poster hash: 2348a...ffe
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #13 Skrevet 28. juli 2016 Vell jeg mistet i uke 13 i forrige svangerskap. Temperaturen datt 1 uke før Sikkert derfor jeg er redd Hi Anonymous poster hash: 2348a...ffe Men det hjalp jo ikke noe å vite det. Skjer det, så kan du jo ikke gjøre noe for å stoppe det. Jeg skjønner at du er redd, men det eneste du gjør er å skremme deg selv. Du kommer jo til å få magesår før ungen er født hvis du fortsetter sånn. Anonymous poster hash: d5397...1bb
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #14 Skrevet 29. juli 2016 Men det hjalp jo ikke noe å vite det. Skjer det, så kan du jo ikke gjøre noe for å stoppe det. Jeg skjønner at du er redd, men det eneste du gjør er å skremme deg selv. Du kommer jo til å få magesår før ungen er født hvis du fortsetter sånn. Anonymous poster hash: d5397...1bb Ja 😣😣 Hi Anonymous poster hash: 2348a...ffe
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #15 Skrevet 29. juli 2016 Jeg føler med deg, HI. Jeg var temper i flere år (6-7?), og hadde nok litt av samme tanken da jeg fikk positiv test ved flere anledninger. Men for meg gikk det aldri ut over nattesøvnen, eller livskvaliteten, så jeg holdt fram med å tempe, og tempen fortalte meg det jeg trengte å vite. Men det du forteller høres ikke sunt ut. Pakk vekk compen, og nyt at du er gravid! Skulle det mot formodning gå galt, er det dessverre ingenting å gjøre med det, og du vil tidsnok få vite det. Bestill deg en tidlig ul, og kos deg! Gratulerer så mye - dette går godt!! 💛 Anonymous poster hash: d09d5...814 Artig at vi er flere 😊 Anonymous poster hash: 2348a...ffe
pifi med tre nurk Skrevet 29. juli 2016 #16 Skrevet 29. juli 2016 Men hvorfor fortsetter du å tempe når du har fått påvist graviditet? Det er jo ikke noe poeng. Høres ut som du trenger en samtale med lege/ jordmor og roe deg kraftig ned, dette stresset kan jo ikke bære godt hverken for deg eller foster.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #17 Skrevet 29. juli 2016 Hiv termometeret. Jeg var litt lik deg på slutten av svangerskapet sist, bare med stetoskop, helt til jeg innså at hvis det lille hjertet slutter å slå er det uansett for sent. Så lenge du ikke kan gjøre noe med utfallet bør du legge av deg denne vanen. Det går tydelig utover livskvaliteten din. Anonymous poster hash: de04b...76d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #18 Skrevet 29. juli 2016 Mannen min gjemmer babycomp i dag 👏👏 Hi Anonymous poster hash: 2348a...ffe
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #19 Skrevet 29. juli 2016 Mannen min gjemmer babycomp i dag Hi Anonymous poster hash: 2348a...ffe Bra Gratulerer med baby i magen Anonymous poster hash: d5397...1bb
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #20 Skrevet 29. juli 2016 Bra Gratulerer med baby i magen Anonymous poster hash: d5397...1bb Takk 🤗😊 Anonymous poster hash: 2348a...ffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå