Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Dere er tullinger hele gjengen!!!! Anonymous poster hash: 3642b...8b2
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 okei :-* Anonymous poster hash: db652...7b0
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #3 Skrevet 28. juli 2016 Du får slamre en dør Anonymous poster hash: 632e9...80c
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #5 Skrevet 28. juli 2016 Jeg hadde gått for kjole, helst i en dus farge. Anonymous poster hash: b8e2c...735
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #6 Skrevet 28. juli 2016 Du har min fulle sympati da det må være forferdelig slitsomt og energikrevende å hate så mange mennesker. Anonymous poster hash: c70a8...7e8
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 28. juli 2016 #8 Skrevet 28. juli 2016 Du vet det er frivillig å være her inne?😜
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #9 Skrevet 28. juli 2016 Vi hater oss selv også. Jævlig slitsomt. Anonymous poster hash: c92a7...416
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #10 Skrevet 28. juli 2016 Herregud. Du ringer selvsagt legen for dette. Legevakten nå! Anonymous poster hash: f474f...c71
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #11 Skrevet 28. juli 2016 Jeg hater så få mennesker.. Er det normalt? Liker noen bedre enn andre, selvsagt, men hate -nei.. Anonymous poster hash: a9ddc...0b1
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #12 Skrevet 28. juli 2016 Dere er tullinger hele gjengen!!!! Anonymous poster hash: 3642b...8b2 Du er jo en del av gjengen, Hi, hater du deg selv også? Anonymous poster hash: 0e5e9...822
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #13 Skrevet 28. juli 2016 Er du helt sløkket?? Anonymous poster hash: fc905...146
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #14 Skrevet 28. juli 2016 Ring føden NÅ! Anonymous poster hash: bfc92...9b3
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #16 Skrevet 28. juli 2016 Den eneste det går ut over er deg som bruker energi på å hate. Vi bryr oss nemlig ikke Anonymous poster hash: 1810c...4c1
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #17 Skrevet 28. juli 2016 Den eneste det går ut over er deg som bruker energi på å hate. Vi bryr oss nemlig ikke Anonymous poster hash: 1810c...4c1 Snakk for deg selv. Jeg ble superlei meg, så nå har jeg pakket nødbananene og rømmer til Tyrkia Anonymous poster hash: ea09d...0bd
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #18 Skrevet 28. juli 2016 Ring føden NÅ! Anonymous poster hash: bfc92...9b3 Nei nei nei, heller familievernskontoret 😂 Anonymous poster hash: fb476...f6a
sug lut Skrevet 28. juli 2016 #19 Skrevet 28. juli 2016 Lær deg regler for tegnsetting og bruk av stor forbokstav.
Gjest Stjerneklart Skrevet 28. juli 2016 #20 Skrevet 28. juli 2016 Du kan hate oss så mye du vil, men om vi er så forferdelige at det plager deg så er det på tide å trykke på det lille krysset i øverst hjørnet
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #22 Skrevet 28. juli 2016 Nei nei nei, heller familievernskontoret 😂 Anonymous poster hash: fb476...f6a Dette er vel eller en barnevernssak? Anonymous poster hash: e2a97...aa1
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #24 Skrevet 28. juli 2016 Ta deg en klut. Anonymous poster hash: bed35...207
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #25 Skrevet 28. juli 2016 Her lukter det trolling.... Anonymous poster hash: 3c251...abd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå