Gå til innhold

jeg hater dere alle sammen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere er tullinger hele gjengen!!!!

 

Anonymous poster hash: 3642b...8b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

okei :-*



Anonymous poster hash: db652...7b0
Skrevet

Du får slamre en dør :D

 

Anonymous poster hash: 632e9...80c

Skrevet

Jeg hadde gått for kjole, helst i en dus farge.

 

Anonymous poster hash: b8e2c...735

Skrevet

Du har min fulle sympati da det må være forferdelig slitsomt og energikrevende å hate så mange mennesker.



Anonymous poster hash: c70a8...7e8
Skrevet

Du vet det er frivillig å være her inne?😜

Skrevet

Vi hater oss selv også. Jævlig slitsomt.

 

Anonymous poster hash: c92a7...416

Skrevet

Herregud. Du ringer selvsagt legen for dette.

Legevakten nå!

 

Anonymous poster hash: f474f...c71

Skrevet

Jeg hater så få mennesker.. Er det normalt? Liker noen bedre enn andre, selvsagt, men hate -nei..

 

Anonymous poster hash: a9ddc...0b1

Skrevet

Dere er tullinger hele gjengen!!!!

 

Anonymous poster hash: 3642b...8b2

 

Du er jo en del av gjengen, Hi, hater du deg selv også?

 

Anonymous poster hash: 0e5e9...822

Skrevet

 

Er du helt sløkket??

 

Anonymous poster hash: fc905...146

Skrevet

Ring føden NÅ!

 

Anonymous poster hash: bfc92...9b3

Skrevet

Den eneste det går ut over er deg som bruker energi på å hate.

Vi bryr oss nemlig ikke



Anonymous poster hash: 1810c...4c1
Skrevet

 

Den eneste det går ut over er deg som bruker energi på å hate.

Vi bryr oss nemlig ikke

 

Anonymous poster hash: 1810c...4c1

 

Snakk for deg selv. Jeg ble superlei meg, så nå har jeg pakket nødbananene og rømmer til Tyrkia

 

Anonymous poster hash: ea09d...0bd

Skrevet

Ring føden NÅ!

 

Anonymous poster hash: bfc92...9b3

Nei nei nei, heller familievernskontoret 😂

 

Anonymous poster hash: fb476...f6a

Skrevet

Lær deg regler for tegnsetting og bruk av stor forbokstav.

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Du kan hate oss så mye du vil, men om vi er så forferdelige at det plager deg så er det på tide å trykke på det lille krysset i øverst hjørnet :)

Skrevet

😘

 

Anonymous poster hash: e2a97...aa1

Skrevet

Nei nei nei, heller familievernskontoret 😂

 

Anonymous poster hash: fb476...f6a

Dette er vel eller en barnevernssak?

 

Anonymous poster hash: e2a97...aa1

Gjest Antarctica
Skrevet

Kast han på huet og rævva ut.

Skrevet

Ta deg en klut.

 

Anonymous poster hash: bed35...207

Skrevet

Her lukter det trolling....

 

Anonymous poster hash: 3c251...abd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...