Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så masse småhår på hodet. Tar jeg håret i hestehale ser det ut som at lynet har slått ned på meg, alle småhårene stikker rett opp. Utrolig stygt. Noen som har tips?



Anonymous poster hash: 03df3...053
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta hårgelé i hånden, ikke så mye. Gni det mellom hendene og stryk det over håret. Det holder småhårene nede.

Skrevet

Kjøp deg en Frizz control, jeg bruker en fra Redken(gold serien). Koster litt men er vanvittig drøy. Bruker du gelé får du en unaturlig "look".

 

Anonymous poster hash: cacd3...452

Skrevet

Kjøp deg en Frizz control, jeg bruker en fra Redken(gold serien). Koster litt men er vanvittig drøy. Bruker du gelé får du en unaturlig "look".

 

Anonymous poster hash: cacd3...452

Det får man ikke. Bruker kun et meget tynt lag.

Skrevet

Vært plaget med det i mange år. Tre graviditeter hvor jeg ikke mistet hår. "Alt" falt av i ammeperioden, og så fikk jeg hodet fullt av antenner. Når håret endelig så noenlunde ut kom neste barn, osv...

 

Jeg brukte bittelitt hårspray over håret, og legger hårene lett ned med fingrene.

 

Heldigvis er yngste fire nå, så problemet har minsket betraktelig🎉😊

 

Anonymous poster hash: ebb98...517

Skrevet

Frisøren som kommer og klipper de eldre damene på bosenteret der jeg jobber, sier biiitttelitt vanlig hudkrem, gnidd i hånda, hjelper på slike småhår. Ikke store mengden som skal til altså..

 

Anonymous poster hash: 66732...2e7

Skrevet

Haha samme elektrosjokk-tilstanden her Hi, kjekt å se råd :ph34r:



Anonymous poster hash: fd203...741

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...