Gå til innhold

Blir gal av meg selv! Null selvkontroll..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Starta dagen så bra med smoothie laget av frosne bringebær (1 dl) , en halv banan og 2 dl biola zero. Så dro vi spontant på kafé, og da spiste jeg en karbonade lunsj, med egg og salat og 3 halve skiver med smør! Så har jeg drukket en YT med ca 200 kcal.. Er bare så sikker på at med den lunsjen har jeg sprengt dagens kalori inntak? Har jogget 45 min og forbrent ca 400 kcal. Er blitt flink å trene men maten er jeg ikke flink med! Vekta har stått stille nå i to uker og jeg skal "kun" ned 6-7 kilo.

 

Anonymous poster hash: d1e1c...2db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis mat du blir mett av, da blir ikke suget etter noe annet så stort. Grønnsaker kan du stort sett fråtse i uten at det gjør noe. Mener også at bl.a kanel skal minske søtsuget hvis det er et problem for deg.

 

Anonymous poster hash: 96d62...145

Skrevet

Spis mat du blir mett av, da blir ikke suget etter noe annet så stort. Grønnsaker kan du stort sett fråtse i uten at det gjør noe. Mener også at bl.a kanel skal minske søtsuget hvis det er et problem for deg.

 

Anonymous poster hash: 96d62...145

Har faktisk spist lite godis disse ukene, eller.. Jeg spiste en Soft is igår da! Men brus ol, har jeg kuttet helt ut. Kaffe latte og sukkerfylte energidrikker er kuttet ut. Er ofte sulten etter aftenvakter på kvelden, og da er klokka gjerne 23. Kan vel ikke spise så sent? Vil nå trivselsvekta mi..

 

 

Anonymous poster hash: d1e1c...2db

Skrevet

Har forresten begynt å lage salat til lunsj. Omelett til frokost. Litt mer protein i kosten, men greier ikke kutte det helt ut - vil ikke leve lavkarbo resten av livet.

 

Anonymous poster hash: d1e1c...2db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...