Gå til innhold

Hadde dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente på 7 år hatt en del magevondt og kvalme mest på morgen. I tillegg har hun hatt en bulk (innover) i hodet som hun nylig tok ultralyd av, ingenting påvist. Legen var itvil men henviste til mr av hode. Jeg selv har vært mye usikker på hennes magevondt/kvalme. Kommer inimellom, aldri når hun er i lek f.eks. Har fulgt med nå i ferien, snart tre uker ingen magevondt eller kvalme. Hadde dere tatt mr av hode sllikevel?

Vil ikke utsette henne for unødige undersøkelser. Hadde det vært noe slvorlig så hadde hun kanskje hatt vondt nå også, eller hva tenker dere?

Anonymous poster hash: ae059...fcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så mange innlegg du har hatt om dette ville jeg hatt mr. Sikker på at mageondt/kvalme ikke er skolerelatert?

Anonymous poster hash: 9aca3...be5

Skrevet

Har dere fått time til mr så er det vel like greit at dere får tatt den, det er jo bedre å få det gjort. For hvis ikke så kommer du bare til å fortsette å gnage på dette.

Anonymous poster hash: dd0b6...d66
Skrevet

Jeg ville tatt bilde siden dere allerede er henvist.

Men jeg ville også forsøkt å finne ut om magevondt kommer av andre ting. Vondt i magen kan bety så mye.

Er det noe eller noen som plager henne eller har hun det ikke helt greit på skolen? Gruer hun seg til noe?

Har du spurt læreren hvordan hun er på skolen?

Min gutt på 9 har hatt en del av det samme. Han har vært plaget med hard mage og luft.

Anonymous poster hash: 6cef2...c3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...