Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Og hva vektlegger du i utseende? Hva er viktigst? Høyde? Farge på hår/øyne? Et pent smil? Ansiktets form? Et generelt pent ansikt? Kroppen? Spesielle kroppsdeler? Hva så du etter og hva var viktig eller mindre viktig for deg ved valg av partner? Anonymous poster hash: 5b6cb...41e
overlord Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 Minimum 180 cm. Normal vekt og ikke dvask. Hår (på hodet). Ingen store avvik. Så lenge dette er på plass er det andre ting enn utseende som vektlegges
februarprins2013 Skrevet 28. juli 2016 #3 Skrevet 28. juli 2016 utseendet er det man faller for,men etterhvert er det mye annet
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #4 Skrevet 28. juli 2016 Jeg har aldri noen sinne falt for en manns utseende. Jeg har bestandig falt for personligheten hans og deretter forelsket meg i utseende. Anonymous poster hash: 4ee86...4e9
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #5 Skrevet 28. juli 2016 Hos mannen min var det utseende jeg først falt for. Han er virkelig kjekk! Høy, mørk og smiler med hele ansiktet 😍 Når jeg ble kjent med han så har han jo mange fine kvaliteter som jeg setter pris på. Han er vittig, handy og en snill mann tvers igjennom. Men jeg vet at jeg ikke kunne falt for en mann som var veldig overvektig og liten! Eller en med høye kinnben! 😂😂 Jada, vet at det er sært, men er nå sånn jeg er skrudd sammen. Vi har en kamerat som har mange fine kvaliteter. Men han er veldig overvektig! Så kjenner at jeg blir helt uvel av tanken på å ha sex med han feks.. Anonymous poster hash: cd81c...529
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #6 Skrevet 28. juli 2016 Må være normalvektig og halvveis i form, enig med overlord i at en mann ikke skal være dvask. Gjerne høyere enn meg, men jeg er høy selv og har faktisk være sammen med flere menn som er like høy eller lavere enn meg - så når alt kommer til alt så er ikke høyde så viktig likevel. Noenlunde fine tenner (trenger ikke ha et dollarglis, bare ikke tenner som ser ut som om de ikke har fått stell). Øyefarge og hårfarge (eller hår i det hele tatt) spiller ingen rolle. Jeg trodde jeg foretrakk blonde menn med blå øyne, men de fleste jeg har vært borti har hatt mørkt hår og flere brune øyne. Utseendet er viktig på den måten at det er med på å skape interesse, skape tenning. Men det er ikke viktigere enn at et flott utseende blir helt uinteressant hvis ikke personligheten er god og mannen er snill. Jeg er veldig glad i pene hender - de skal tross alt ta på meg de fleste steder på min kropp. Men veldig ulike hender kan være tiltrekkende på hver sine måter. Eneste som blir feil er veldig skitne hender, helt nedbitte negler og vorter. Liker ikke hender på menn som er så feminine at de kan forveksles med en kvinnes. Går mannen til jevnlig manikyr så er han trolig ikke mann for meg Sterke hender er flotte. Hygiene forutsetter jeg er god. Anonymous poster hash: 42d0a...c40
skjotta Skrevet 29. juli 2016 #7 Skrevet 29. juli 2016 Utseendet har ikke noe med valget av partner å gjøre. Men den fysiske tiltrekkingen er viktig for førsteinntrykket slik at jeg blir interessert i å bli bedre kjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå