Gå til innhold

Dere som er ca 176 cm høy og veier ca 47-48 kilo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva spiser dere vanligvis ila en dag?

Har du alltid vært tynn?

Anonymous poster hash: a1cc5...b1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du om det?

Anonymous poster hash: 17524...19c
Skrevet

Hvorfor spør du om det?

Fordi at fordi

Skrevet

Folk med de målene er ikke tynne. De er syke

Anonymous poster hash: fbc88...0a7

Skrevet

Fordi at fordi

Jeg skal svare deg fordi at fordi..... Jeg kjenner flere med akkurat den høyden eller en-to cm opp eller ned som har eller har hatt den vekten. Uten unntak har de vært syke. Et par ble så tynne fordi de levde under ekstreme påkjenninger (psykopat mann, mishandling, fanget i utlandet osv.). Ei ble slik og ble beskyldt for å ha spiseforstyrrelser, noe hun ikke hadde, viste seg at hun var svært alvorlig syk. Ei hadde andre psykiske problemer som gjorde at hun ikke fikk i seg mat, ble normalvektig da hun ble frisk. De andre jeg kjenner til har eller har hatt alvorlige spiseforstyrrelser når de er/har vært så tynne.

Er man 176 cm høy og veier 47 kilo er man alvorlig undervektig, med en bmi på 15.

Er det noe du trakter etter, Hi?

Skrevet

Jeg skal svare deg fordi at fordi..... Jeg kjenner flere med akkurat den høyden eller en-to cm opp eller ned som har eller har hatt den vekten. Uten unntak har de vært syke. Et par ble så tynne fordi de levde under ekstreme påkjenninger (psykopat mann, mishandling, fanget i utlandet osv.). Ei ble slik og ble beskyldt for å ha spiseforstyrrelser, noe hun ikke hadde, viste seg at hun var svært alvorlig syk. Ei hadde andre psykiske problemer som gjorde at hun ikke fikk i seg mat, ble normalvektig da hun ble frisk. De andre jeg kjenner til har eller har hatt alvorlige spiseforstyrrelser når de er/har vært så tynne.

Er man 176 cm høy og veier 47 kilo er man alvorlig undervektig, med en bmi på 15.

Er det noe du trakter etter, Hi?

Fint om du ikke avsporer tråden ytterligere.

Skrevet

Siden du nekter å svare på spørsmål om hvorfor du vil vite hva alvorlig undervektige spiser på en dag, og fokuserer på tynnheten deres, så er det bare å anta at det dreier seg om alvorlig spiseforstyrrelse, og slike tråder er ikke tillatt på forumet iht. forumreglene.

Skrevet

Siden du nekter å svare på spørsmål om hvorfor du vil vite hva alvorlig undervektige spiser på en dag, og fokuserer på tynnheten deres, så er det bare å anta at det dreier seg om alvorlig spiseforstyrrelse, og slike tråder er ikke tillatt på forumet iht. forumreglene.

Du tar feil. Avsporing er forøvrig heller ikke lov.

Skrevet

Denne avsporingen er fornuftig.

Å veie under 50 kg men den høyden der er direkte helsefarlig.

Anonymous poster hash: 28872...de5

Skrevet

Du tar feil. Avsporing er forøvrig heller ikke lov.

Du får forklare meg hvor jeg tar feil og hva hensikten din med tråden er, så kan det hende jeg kan svare deg på en annen måte.

F.eks. hvordan du kan få hjelp, komme deg opp i vekt osv.

Du må gjerne rapportere meg for avsporing!

Så lenge du ikke viser noen fornuftig hensikt med tråden og du vil ha uttalelser om alvorlig undervekt som er svært helsefarlig så får du slike svar fra meg.

Skrevet

Du får forklare meg hvor jeg tar feil og hva hensikten din med tråden er, så kan det hende jeg kan svare deg på en annen måte.

F.eks. hvordan du kan få hjelp, komme deg opp i vekt osv.

Du må gjerne rapportere meg for avsporing!

Så lenge du ikke viser noen fornuftig hensikt med tråden og du vil ha uttalelser om alvorlig undervekt som er svært helsefarlig så får du slike svar fra meg.

Nå må du gi deg. Jeg har ikke bedt om råd fra deg. Hvorfor svare når du åpenbart ikke kan svare på innlegget?

Skrevet

Nå må du gi deg. Jeg har ikke bedt om råd fra deg. Hvorfor svare når du åpenbart ikke kan svare på innlegget?

Fordi du nekter å svare på hensikten med spørsmålene dine.

Det står du selvfølgelig fritt til, men da må du også godta at slik du har formulert deg så tyder alt på at det her dreier seg om en spiseforstyrrelseproblematikk. Og at du da får svar deretter.

Skrevet

Jeg spiser støv.

Anonymous poster hash: d58e8...68b

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Kjære Trådstarter

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre.

JW, moderator

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...