Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Kan være ferie og mangel på faste rutiner. Men temperamentet hennes har skiftet kurs! Ut av ingenting blir hun trassig og sint. Som en treåring å trassalder. Flere som har opplevd noe slikt? Hun hører nesten ikke, gråter og hyler- 5 min senere er alt glemt. Anonymous poster hash: ba7b5...da9
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 Samme med min 5 åring. Ørene hans fungerer ikke lenger 😨
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #3 Skrevet 28. juli 2016 Hmmmm... Er det 5 åringen min du snakker om? Neida.. dattera mi har alltid vært trassen, men de siste månedene har hun virkelig vist temperament! Hun verken gråter eller hyler, men herregud som hun kjefter og smeller når hun setter igang😳😱! Skal bestemme alt over seg selv og prøver å kommandere meg og storesøskna rundt. Hun har blitt en liten diva som innimellom driver oss til vanvidd Blir spennende å se hvordan hun blir nå som hun begynner på skolen. De eldste har også vært igjennom litt "change of attitude" da de begynte i 1.kl.. Så det gjenstår å se Anonymous poster hash: 46e90...62d
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #4 Skrevet 28. juli 2016 Godt å høre det er flere. Blir helt svette her, kan ikke huske at eldste var slik. Men man glemmer gjerne de kjipe episodene😉 Anonymous poster hash: ba7b5...da9
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #5 Skrevet 28. juli 2016 Har det helt likt her. Tenker det er "6 års trassen" som har slått inn, og jeg syns vi nettopp var ferdig med forrige "trassalder" Broren hadde også en lignende periode i 5-6 års alderen, men han hadde ikke den typiske "3 års trassen" Anonymous poster hash: 06313...5d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå