Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Jeg er innvitert i bryllup til en vennine å fikk melding av henne om at det hadde vært koselig om jeg kunne komme opp til henne før bryllupet. Det hadde vært veldig kjekt problemet er bare at for å levere sønnen min til barnevakten så er det 1 times reisevei. Fra barnevakten til selve bryllupet er det ca 10 minutter med buss,mens om jeg skal opp til henne etter jeg har levert småen så må jeg ta buss i ca en time for å komme meg til der hun bor. For så å ta bussen i enda en time når vi skal til sentrum for er der bryllupet skal være. Bryllupet er klokken 14,00 så blir ganske stress å rekke alt dette før bryllupet. Frister å bare ta bussen fra barnevakten å gå rett i bryllupet derfra. Hva hadde dere gjort? Det er forresten ikke aktuelt å levere småen til barnevakten ikveld heller ettersom jeg ikke har så god økonomi så kan ikke levere før tidligst i morgen tidlig. Anonymous poster hash: 0a4b2...f22
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #3 Skrevet 28. juli 2016 Hadde droppet det, dratt rett til bryllupet fra barnevakten. Hadde hun spurt tidligere kunne du fått planlagt det på annen måte, men seint og spørre dagen før. Anonymous poster hash: e1156...ea9
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #4 Skrevet 28. juli 2016 Jeg hadde bare sagt at det hadde vært veldig hyggelig, men desverre ikke går opp med barnevakten og at du gleder deg til å se henne i bryllupet Anonymous poster hash: e2614...1fc
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #5 Skrevet 28. juli 2016 Hvorfor kan du ikke sitte på med henne fra henne til bryllupet? Anonymous poster hash: 7ac21...a64
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #6 Skrevet 28. juli 2016 Er det bruden som spør om du vil komme innom henne før bryllupet? Anonymous poster hash: 01a7c...843
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #7 Skrevet 28. juli 2016 Fortell henne akkurat hvordan det er. Kanskje noen kan hjelpe deg med transport, vil tro bil tar mye raskere tid enn busser. Og hvis det ikke er mulig å få skyss på annen måte så hadde jeg droppet det. For skal du ta buss i tre timer, så må du trolig dra hjemmefra stivpyntet senest kl. 9 på morgenen for å rekke en time til barnevakten, en time til venninnen, en time til bryllupet + tid på selve leveringen av barnet + ventetid på busser, gå litt til/fra busser osv...... og likevel vil du nesten ikke ha noe tid sammen med venninnen din før bryllupet. Det sier seg selv at det egentlig ikke er gjennomførbart. Skal dere ha noe tid sammen så bør du egentlig dra hjemmefra før kl. 8 på morgenen, og selv da er det ikke sikkert dere får mer enn en time sammen. Fortell henne akkurat hvordan det er, at du gjerne skulle kommet til henne, men så lenge du må bruke så mange timer på buss så er det ikke mulig. Anonymous poster hash: 54296...83e
Yellow Brick Road Skrevet 28. juli 2016 #8 Skrevet 28. juli 2016 Hva er problemet? En invitasjon er ikke en kommando. Passer det ikke, så er det bare å si at det ikke passer da. Du trenger ingen lang forklaring heller, det holder med "Det hadde vært veldig fint, men jeg klarer ikke å få det til å gå opp med levering av barnet til barnevakten eller bare at det blir rett og slett for travelt for meg"
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #9 Skrevet 28. juli 2016 Hadde droppet det, dratt rett til bryllupet fra barnevakten. Hadde hun spurt tidligere kunne du fått planlagt det på annen måte, men seint og spørre dagen før. Anonymous poster hash: e1156...ea9 Hun spurte lenge før men har dessverre kun en som jeg kan bruke som barnevakt å tar ca en time til henne pga jeg må ta flere busser. Anonymous poster hash: 0a4b2...f22
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #10 Skrevet 28. juli 2016 Hvorfor kan du ikke sitte på med henne fra henne til bryllupet? Anonymous poster hash: 7ac21...a64 Verken hun eller mannen har bil,men regner med at jeg også får sitte på med noen så akkurat det går sikkert bra. Men må likevel bruke time for å levere småen,også en time tilbake til henne. Å alt dette må skje i god tid før 14.00 hvis jeg skal få noe tid hos henne før vi reiser til bryllupet. Hun blir hvertfall ikke alene før bryllupet for vet at flere venninene bor i nærheten å de stiller garantert opp. Anonymous poster hash: 0a4b2...f22
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #11 Skrevet 28. juli 2016 Er det bruden som spør om du vil komme innom henne før bryllupet? Anonymous poster hash: 01a7c...843 Ja det er det så føler meg slem som tenker på å si nei,men hele formiddagen går jo opp i nesten bare buss og kjøring. Anonymous poster hash: 0a4b2...f22
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #12 Skrevet 28. juli 2016 Hva er problemet? En invitasjon er ikke en kommando. Passer det ikke, så er det bare å si at det ikke passer da. Du trenger ingen lang forklaring heller, det holder med "Det hadde vært veldig fint, men jeg klarer ikke å få det til å gå opp med levering av barnet til barnevakten eller bare at det blir rett og slett for travelt for meg" Nei det vet jeg men redd hun tar det på feil måte om jeg takker nei. Vil jo stille opp for henne på en dag som er viktig for henne,men denne gangen ble det vanskelig dessverre. Anonymous poster hash: 0a4b2...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå