Gå til innhold

For oss som spille Pokémon Go! 💛


TøffiTrynet☠

Anbefalte innlegg

Level 12. Min sterkeste er en Vaporeon med cp 959. Har fanga 46 ulike arter og sett 49. Favoritten min er en Vulpix som jeg har klekket selv. Gymmer er morsomt, men mest gøy når man er flere sammen og tar over et av de andre lagenes gym. Du kan både tjene coins og xp på å sloss på gym. Det er lurt å finne en gym som ikke har så høyt level slik at det er sjans for å slå ut noen og få den ned i level og ta den over. Moro!



Anonymous poster hash: 7a9b6...d1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når bruker man Lucky egg?

Hva er xp, og hvordan opptjener (?) man xp?

XP er erfaringspoeng som du trenger for å rykke opp i level.

Lucky egg bruker du når du vil ha dobbelt så mange poeng for alt du gjør i 30 minutter.

 

Anonymous poster hash: 05e22...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når bruker man Lucky egg?

Hva er xp, og hvordan opptjener (?) man xp?

XP er erfaringspoeng som du trenger for å rykke opp i level.

Lucky egg bruker du når du vil ha dobbelt så mange poeng for alt du gjør i 30 minutter.

 

Anonymous poster hash: 05e22...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når bruker man Lucky egg?

Hva er xp, og hvordan opptjener (?) man xp?

XP er erfaringspoeng som du trenger for å rykke opp i level.

Lucky egg bruker du når du vil ha dobbelt så mange poeng for alt du gjør i 30 minutter.

 

Anonymous poster hash: 05e22...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XP er erfaringspoeng som du trenger for å rykke opp i level.

Lucky egg bruker du når du vil ha dobbelt så mange poeng for alt du gjør i 30 minutter.

 

Anonymous poster hash: 05e22...20f

 

Ok, så da putter jeg inn et slikt egg når jeg aktivt er ute og leter etter pokemons?

Takk takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, så da putter jeg inn et slikt egg når jeg aktivt er ute og leter etter pokemons?

Takk takk

Du får ikke mange av de eggene hvis du ikke kjøper dem med ekte penger. Pass på å ha egg som klekker og pokemonen som kan utvikles i den halvtimen egget varer.

 

 

Anonymous poster hash: 05e22...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke mange av de eggene hvis du ikke kjøper dem med ekte penger. Pass på å ha egg som klekker og pokemonen som kan utvikles i den halvtimen egget varer.

 

 

Anonymous poster hash: 05e22...20f

 

 

Bruker ikke ekte penger, men har to slike egg. Ok, da venter jeg til slutten av rugetida 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 21.

Beste Pokémons er Pyro med 1314cp.

Jeg har sett 73stk, og fanget 72.

Har to Pikachu.

Bor langt utpå landet, med hele 4 stops og lite dyr går det sakte.. Men har hendt seg at har satt meg i bilen og kjørt en time, så har kommet til en litt større by. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på level 16.

 

Beste pokemon er en Vaporeon med CP 1038. Flareon CP 857, Pidgeot CP 826, Hypno CP 815, Jolteon CP 624.

 

Jeg er veldig fornøyd med å ha fanget en Dragonite men den har en nokså lav CP 500. Dragonite har nok potensiale til å bli den sterkeste av alle mine. Er godt fornøyd med de sterkeste mine nå og har ett godt team for å vinne gyms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på Level 9. Beste er en Oddish med CP 243. Har sett 40, og tatt 38. Men skal en tur til byen i morgen, først samle en del pokemons, så bruke Lucky egg, og evolve de jeg kan, og gjøre dette, på det stedet i byen hvor det alltid er masse pokemons, og ofte der det kommer nye og.

 

Her jeg bor, er det få pokemons. Men bor bare 10 min unna byen, og der er det en del mer.



Anonymous poster hash: 7f806...222
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 21. Beste er en vaporeon med 1606 cp. Funnet 86 forskjellige

 

Anonymous poster hash: e17f1...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen Vær så snill forklare meg hvordan jeg kjempet I en sånn gym?? Får ikke til mer enn et angrep.. Skal man swipe på skjermen eller touche fort mange ganger eller hva??

 

Anonymous poster hash: 7416e...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen Vær så snill forklare meg hvordan jeg kjempet I en sånn gym?? Får ikke til mer enn et angrep.. Skal man swipe på skjermen eller touche fort mange ganger eller hva??

 

Anonymous poster hash: 7416e...579

Du skal swipe når du skal dodge og tappe for å angripe hvis jeg ikke husker helt feil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min maser hull i huet på meg om å få lov å spille (på MIN mobil selvsagt). Jeg vurderer, men kan dere forklare 2 helt simple ting:

 

- koster der noe eller kan man spille gratis (vet at man kan kjøpe ting og at det gjør spillet bedre, men jeg lurer på om man MÅ)

- når man er utenfor eget wlan og spiller med mobildata, tar den mye? Hvis ja, hvor mye?



Anonymous poster hash: 453c5...85f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gutten min maser hull i huet på meg om å få lov å spille (på MIN mobil selvsagt). Jeg vurderer, men kan dere forklare 2 helt simple ting:

 

- koster der noe eller kan man spille gratis (vet at man kan kjøpe ting og at det gjør spillet bedre, men jeg lurer på om man MÅ)

- når man er utenfor eget wlan og spiller med mobildata, tar den mye? Hvis ja, hvor mye?

 

Anonymous poster hash: 453c5...85f

Du trenger ikke å bruke noen penger. Det går like bra å spille uten, det tar bare litt lenger tid å rykke opp i level enn om du kjøper noe.

Spillet tar overraskende lite data, men enormt med strøm.

 

 

Anonymous poster hash: 05e22...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en gym:

Kan jeg velge hvilke pokemon jeg skal kjempe med? Hvordan?

Blir monstrene sterkere av å trene?

 

Anonymous poster hash: 05e22...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...