Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Småspist jente på 4 år, vil ikke spise grønt. Hva bør jeg prioritere av mat for at hun skal få nok næring? Hva er sunt og veldig næringsrikt? Anonymous poster hash: f085c...bc9
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 Snik det inn i smoothier, mos deg og snik det inn i spagettisaus, lag grønnsaksis (se nett) sniking av frukt og grønt er stikkordet her Anonymous poster hash: eb38a...268
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #3 Skrevet 28. juli 2016 Hjemmelaget saftis med moste bær og frukter. Anonymous poster hash: d1a05...cde
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #4 Skrevet 28. juli 2016 Er frukt og grønt viktigst da? Kan gjerne snike inn ting i maten, men hva bør man prioritere? Hun ner glad i egg, og fiskepinner (hjemmelagde). Men regner ikke med at næringsbehovet er dekt av dette. Sunt,men lite variert. Hvordan er avokado på brødskiva? Kanskje ikke populært for barn Anonymous poster hash: f085c...bc9
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #5 Skrevet 28. juli 2016 Jeg lager pure av grønnsaker og har i saus. Ungene skulle bare visst hvor sund mammas spagettisaus egentlig er. 🙊 Har i gulerot, løk og kikerter feks. Hvit saus jevner jeg med blomkålpuré. Anonymous poster hash: 8e845...07b
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #6 Skrevet 28. juli 2016 Er frukt og grønt viktigst da? Kan gjerne snike inn ting i maten, men hva bør man prioritere? Hun ner glad i egg, og fiskepinner (hjemmelagde). Men regner ikke med at næringsbehovet er dekt av dette. Sunt,men lite variert. Hvordan er avokado på brødskiva? Kanskje ikke populært for barn Anonymous poster hash: f085c...bc9 Alt er jo viktig, vi trenger alt i både kjøtt, grønnsaker osv. Men om ikke ungen spiser frukt og grønt utvikler hun seg ikke rett og får mangelsykdommer. Er en grunn til at sjømenn pakket med appelsiner for å unngå skjørbuk osv Alle unger liker smoothie, og broccoli kan en mose og snike inn overalt. Ville lest meg opp på de sunneste grønnsakene og fokusert på de. Granateple er supersunt og gøy å spise for de små Anonymous poster hash: eb38a...268
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå