Gå til innhold

Jeg er jammen glad jeg fikk barn tidlig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi nå har jeg kommet i overgangsalderen i en alder av 34 år!

Anonymous poster hash: aff95...e98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi nå har jeg kommet i overgangsalderen i en alder av 34 år!

Hvordan merket du det?

Anonymous poster hash: 428b4...b56

Skrevet

😱😱😱

Anonymous poster hash: 7c9f0...7d8

Skrevet

Har ikke hatt mensen på fire mnd. Var hos legen og ble undersøkt.

Skrevet

Oi, det var tidlig da.

Anonymous poster hash: 4549c...549

Skrevet

Aiai! Jeg har en mor som kom tidlig i overgangsalderen (35) og jeg er selv så redd for å miste muligheten til å få barn fordi jeg venter for lenge. Jeg er tidlig i studiet (går første året på psykologi i Oslo), 28 år og føler at jeg bør vente til jeg er kommet lengere i studiet før jeg får barn. Tenker mye på økonomi og slikt. Mannen er i jobb om 2 år. 

Har du tips til hva jeg bør gjøre? Kan man sjekke hvor lenge det er til man kommer i overgangsalderen?

Anonymous poster hash: 38ab8...441
Skrevet

Aiai! Jeg har en mor som kom tidlig i overgangsalderen (35) og jeg er selv så redd for å miste muligheten til å få barn fordi jeg venter for lenge. Jeg er tidlig i studiet (går første året på psykologi i Oslo), 28 år og føler at jeg bør vente til jeg er kommet lengere i studiet før jeg får barn. Tenker mye på økonomi og slikt. Mannen er i jobb om 2 år.

Har du tips til hva jeg bør gjøre? Kan man sjekke hvor lenge det er til man kommer i overgangsalderen?

Du kan hente ut egg iallefalø

Anonymous poster hash: a3563...859

Skrevet

Både mormor og mamma kom i overgangsalderen i midten av 30årene. Så vi turde ikke annet å få de ungene vi ville ha før jeg ble 30. Selv om de to første kom på et ugunstig tidspung. Både med tanke på økonomi, hus og jobb. Gikk bra da. Fikk nr 3 i fjor og er 29 nå. (Tanken var at vi ville ha 4, men er fornøyd med våre 3)

Når nr 3 kom var alt falt på plass og vi er veldig glade for at vi ikke ventet. Er ikke sikkert jeg kommer i overgangsalderen når jeg er 34-36år, men føler at sjangsen er stor.

Anonymous poster hash: ece54...62d

Skrevet

Hei!

Du kan starte med å ta en UL for å se hvor mange egg du har. Det gjorde gyn med meg da jeg ble testet for overgangsalder i fjor (jeg er bare 36 år, men hatt mange symptomer de siste 3 årene).

Det er også blodprøver man kan ta, men da kan du ikke gå på hormonprepararter (p-pille/spiral osv), og det syns ikke noe på prøvene før det evnt er igang. Så det kan du kanskje vente med :)

Beklager avsporingen, hi 🙈

Anonymous poster hash: f966f...02c

Skrevet

Oi, det var tidlig. Håper du slipper unna de værste hetetokter og alt det andre som følger med. Min tante kom i overgangsalderen før sin mor hun var 34 da hun kom i overgangsalderen, og hennes mor var 54 og hennes eggstokker kunne man stille klokka etter. Min tante fikk forresten utsatt overgangsalderen i fire-fem år ved hjelp av hormonpreparater og akupunktur.

Anonymous poster hash: 96a8f...56f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...