Gå til innhold

Mannen vil så gjerne ha barn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg er skeptisk.

Jeg har en sønn fra før på 11 år. Vi er 36 og 38.

Jeg hadde svangerskapsdepresjon med første og hadde et helvete på jord. Ved menstruasjon får jeg en deppedag så jeg tror dette er hormonelt betinget.

Hjelper ikke å snakke med andre, hva skal de si?

 

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre:/ Orker ikke tanken på 9 mnd med depresjon og angst! Er som at noen skal be deg hoppe i glødende bål og du vet at der skal du stå å hoppe i ni mnd.. Selv om premien er høy.

 

Anonymous poster hash: 6a354...e3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du støtte i første barnets far?

Det kan bli helt annerledes denne gangen.

 

Ang deppedag en gang i mnd. Jeg har en eksplosiv dag eller to... Disse forsvant under alle graviditetene.

Og alderen er ingen hindring. Jeg var over 40 da jeg fikk siste. Letteste svangerskapet jeg har hatt.

 

Anonymous poster hash: 489a3...2f9

Skrevet

Ville heller tenkt minus/pluss ved å få ny baby sent, økt sjangse for downs, mindre sjangse for å bli gravid, deres alder når ungen er 20 osv

 

Anonymous poster hash: ea156...c33

Skrevet

De eneste som kan avgjøre dette, er du og mannen. Jeg tenker at du må tenke nøye gjennom dette, og hvis du har bestemt deg for at du aldri noensinne skal ha flere barn, må du være tydelig på dette til mannen.

 

Hvis hans barneønske er stort nok, kan det hende at han da velger å gå fra deg for å finne en annen kvinne. En kvinne han kan få barn med.

Skrevet

De eneste som kan avgjøre dette, er du og mannen. Jeg tenker at du må tenke nøye gjennom dette, og hvis du har bestemt deg for at du aldri noensinne skal ha flere barn, må du være tydelig på dette til mannen.

 

Hvis hans barneønske er stort nok, kan det hende at han da velger å gå fra deg for å finne en annen kvinne. En kvinne han kan få barn med.

En veldig mye yngre kvinne da, om han er 38 så er det få damer på samme alder som vil begynne på ny babyperiode ( og klarer å bli gravide)

 

Anonymous poster hash: ea156...c33

Skrevet

En veldig mye yngre kvinne da, om han er 38 så er det få damer på samme alder som vil begynne på ny babyperiode ( og klarer å bli gravide)

 

Anonymous poster hash: ea156...c33

Det var da voldsomt.. utgått på dato ved 30+?

 

Anonymous poster hash: f96d5...a03

Skrevet

Det var da voldsomt.. utgått på dato ved 30+?Anonymous poster hash: f96d5...a03

Hehe, best før,vettu

 

Neida,men om han går fra hi så bruker han noen år på å finne ny partner og noen år til før en bestemmer seg for å få barn og en stund før en blir gravid og vips så er en 45 år

 

Anonymous poster hash: ea156...c33

Skrevet

Hehe, best før,vettu

 

Neida,men om han går fra hi så bruker han noen år på å finne ny partner og noen år til før en bestemmer seg for å få barn og en stund før en blir gravid og vips så er en 45 år

 

Anonymous poster hash: ea156...c33

Bruker noen år på å finne ny partner? Det var da voldsomt! Må man vente i mange år før man får ny partner ?

 

Anonymous poster hash: 5c916...422

Skrevet

Bruker noen år på å finne ny partner? Det var da voldsomt! Må man vente i mange år før man får ny partner ? Anonymous poster hash: 5c916...422

Er det såpass lett å bare finne seg en som en vil dele resten av livet med og som i tillegg vil ha barn? Kanskje det bare er jeg som er uheldig...

 

Anonymous poster hash: ea156...c33

Skrevet

Hadde svangerskapsdepresjon når eg var gravid som 24 åring. Gjekk gravid som 35 åring, og det gjekk fint. Dette må du gå noen runder med deg sjøl ifht om du ønsker et barn til. Bare du som kan avgjøre kva du ønsker. Lykke til. Å få barn som 35 åring var ingen problem :)

Skrevet

Jeg hadde nok ikke gjort det.



Anonymous poster hash: e5fa1...290
Skrevet

Hehe, best før,vettu

 

Neida,men om han går fra hi så bruker han noen år på å finne ny partner og noen år til før en bestemmer seg for å få barn og en stund før en blir gravid og vips så er en 45 år

 

Anonymous poster hash: ea156...c33

Vel, men sett at han nå bruker to år på å finne seg ny partner. Da er han 40 (hvis det er han som er eldst, hi spesifiserer ikke det), eller 38. Kanskje han finner en kvinne på 35. Om de så er sammen et par år, er hun 37. Og jeg synes ikke 5 års aldersforskjell er "veldig mye yngre".

 

Det er mange som får barn mellom 30 og 40, altså.

 

Poenget mitt var bare at hi må ta med i betraktningen at mannen har et så sterkt ønske om egne barn, at han muligens vil velge å gå fra henne og prøve å finne seg en kvinne som vil ha barn med ham. Jeg råder henne til å ta det med i betraktningen når hun vurderer om hun skal prøve å bli gravid med ham, eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...