Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Har i noen uker skrevet meldinger med en mann fra tinder . Masse meldinger og bilder . Snakket litt på tlf også . Treffes i dag for første gang .. Problemet mitt er at han er langt mer tiltrekkende fysisk en meg .. Er så redd han blir skuffet når han møter meg , for vi har en sinnsykt bra kjemi oss i mellom .. Er så redd han har for høye forventinger til meg... Hjelp, dette er skummelt 🙈 Anonymous poster hash: 45f76...6d1
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 Kjenner meg sånn igjen.. jeg har funnet ut at det beste er å legge ut bilder av hvordan jeg faktisk ser ut.. og ikke bilder med mye filter eller bilder som gjør at jeg ser mindre ut enn jeg er osv.. Anonymous poster hash: 38e2b...f60
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #3 Skrevet 29. juli 2016 Han hadde på forhånd sett realistiske bilder av meg .. Viste høyde , vekt etc 😂 Men uansett , det gikk over all forventning ! Gikk lang tur , kysset litt , veldig koselig 😉 Anonymous poster hash: 45f76...6d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå