Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 I morges lå jeg på venstre side, da jeg snudde meg fikk jeg kjempestore smerter akkurat der, i magen på venstre side. Takvise smerter (jeg er ikke gravid, har ikke hatt ubeskyttet sex og nettopp hatt mensen, som kom regelmessig). Minnet litt om rier, bare at det kun var på den siden. Mellom takene, var jeg smertefri. Det gikk over etter 15-20 min, og det hjalp å legge meg på høyre side istedet. Kan jeg ha klemt noen innvoller eller noe? Stengt av for noe? Hvorfor gjorde det så vondt? Og hvorfor kom det i tak? Jeg har vært ute med barna en stund nå og det kom litt tilbake nå når jeg kom inn bare at det er nederst i magen og ryggen Luft!? Anonymous poster hash: 5c566...442
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #3 Skrevet 30. juli 2016 Forstoppelse kan føles slik ut. Anonymous poster hash: 601d1...4ac
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #4 Skrevet 31. juli 2016 Høres helt likt ut som mine gallesteinsanfall.. fikk det gjerne om jeg hadde spist et større måltid.. Det føltes som rier og kunne vare fra timer til flere dager. Øverst i magen og litt til høyre ligger galleblæren, men jeg følte det litt over alt. Ved to anledninger ger spredte smertene seg til ryggen, men i alle fall den siste gangen var det fordi jeg hadde fått bukspyttkjertelbetennelse pga gallestein som satte seg fast. Hvis du får det tilbake bør du høre med lege om du kan få yltralyd med tanke på galleblæren. Min ble fjernet. Lykke til.. Anonymous poster hash: 8528e...ebe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå