Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Er det noen som har fått bra resultater med øyevippeserumet? Isåfall hvilket merke brukte du? Anonymous poster hash: ecc58...f23
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 Har lest mye bra om lakserolje, castor Oil. Prøv å Google det. Anonymous poster hash: 37ecc...eeb
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #3 Skrevet 28. juli 2016 Veldig fornøyd med iGlow! Anonymous poster hash: af278...e22
Sienna85 Skrevet 28. juli 2016 #4 Skrevet 28. juli 2016 iGlow funker som bare det! drøyt i bruk også, har kun brukt det oppe, så og si hver eneste dag, og er fremdeles på flaske nr 2 etter snart 1 år :-D hver gang jeg er på parfymeri kommenterer de som jobber der at jeg har så utrolig lange øyevipper. vet ikke om det er fordi de kan se at det ikke er extensions i motsetning til "den vanlige mann i gata?" :-) anbefales ihvertfall på det sterkeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå