Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Jeg har levd lavkarbo i 4-5 år, men vurderer nå å gå over til lavkalori. Er det noen som har erfaring på dette? Er det sannsynlig at jeg går opp selv hvis jeg legger meg på 1300-1500 kcal? Jeg vil helst ned noen kg etter ferien, og i hvert fall ikke gå opp. Jeg har fortsatt tenkt til å være forsiktig med mel, sukker og ris. Jeg trenger ikke diskusjon rundt lavkarbo. Det er også mulig jeg går tilbake til det fordi magen har fungert veldig bra på det, men av ulike grunner vurderer jeg å inkludere mer karbo igjen. Anonymous poster hash: 6a8d0...dc0
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 Kjempelurt. Om du vil ødelegge metabolismen i tillegg til at du har tettet blodårene dine i mange år. Anonymous poster hash: c3db7...663
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #3 Skrevet 28. juli 2016 Fotballfruen har gått fra ekstrem lavkarbo til litt mer moderat lavkarbo etter at hun fikk barn og mannen har studert ernæring. Hun lever fremdeles lavkarbo da, men er ikke helt nazi lenger. Ser ut som hun har klart seg greit. Anonymous poster hash: 4f316...f72
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #4 Skrevet 28. juli 2016 Jeg er ikke interessert i diskutere lavkarbo. Ut i fra svaret ditt vet du ikke nok om det og det er ikke problemstillingen. Men jeg er klar over at det gjøre noe med forbrenningen å gå fra det ene til andre. Litt derfor jeg spør om det er mulig å gå til lavkalori uten vektøkning. Og nei, jeg har ikke tettet blodårene mine Hi Anonymous poster hash: 6a8d0...dc0
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #5 Skrevet 28. juli 2016 Fotballfruen har gått fra ekstrem lavkarbo til litt mer moderat lavkarbo etter at hun fikk barn og mannen har studert ernæring. Hun lever fremdeles lavkarbo da, men er ikke helt nazi lenger. Ser ut som hun har klart seg greit. Anonymous poster hash: 4f316...f72 Takk for svar. Anonymous poster hash: 6a8d0...dc0
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #6 Skrevet 28. juli 2016 Nå har jeg ikke gjort det, men bare for å tenke litt logisk her.. Når man går på lavkarbo blir ofte matlysten lavere og man spiser faktisk mindre enn det man tror. Dersom jeg skulle ha gått gra lavkarbo til lavkalori tror jeg jeg først ville fått meg en oversikt over hvor mye kalorier jeg fikk i meg per i dag, og så sakte men sikkert økt mengden karbohydrater (men fremdeles holdt meg unna sukker) og sunket antall kalorier. Vil tro man i begynnelsen vil få mer vann i kroppen, men det vil nok gi seg når kroppen har klart overgangen. Masse lykke til Anonymous poster hash: a80dc...293
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #7 Skrevet 28. juli 2016 Det var lurt. Det skal jeg gjøre! Hi Anonymous poster hash: 6a8d0...dc0
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. juli 2016 #8 Skrevet 28. juli 2016 Jeg vet ikke om dette går under kategorien diskusjon for deg, eller om det er utenfor spørsmålet. I så fall beklager jeg. Jeg har levd på lavkarbo og tellt kalorier samtidig fordi at det stoppet hos meg en stund etter 10 kilo vektnedgang. Jeg lå lavt på kalorier og kuttet på meieriprodukter en stund så løsnet det igjen. Ellers ligger man ofte høyt på kalorier på lavkarbo og det skal i teorien gå med det du spør om. Det er likevel individuelt. Du kan jo bare prøve, ev. gå tilbake dersom det ikke ble ønsket resultat!?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #9 Skrevet 28. juli 2016 Kjempelurt. Om du vil ødelegge metabolismen i tillegg til at du har tettet blodårene dine i mange år. Anonymous poster hash: c3db7...663 Lavkarbo er ikke det samme som å tette blodårene altså, det er du som er uvitende Anonymous poster hash: c0c69...c7e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #10 Skrevet 28. juli 2016 Jeg vet ikke om dette går under kategorien diskusjon for deg, eller om det er utenfor spørsmålet. I så fall beklager jeg. Jeg har levd på lavkarbo og tellt kalorier samtidig fordi at det stoppet hos meg en stund etter 10 kilo vektnedgang. Jeg lå lavt på kalorier og kuttet på meieriprodukter en stund så løsnet det igjen. Ellers ligger man ofte høyt på kalorier på lavkarbo og det skal i teorien gå med det du spør om. Det er likevel individuelt. Du kan jo bare prøve, ev. gå tilbake dersom det ikke ble ønsket resultat!? Takk for svar og tilbakemelding I bunn og grunn må jeg vel bare hoppe i det og forsøke. Men kjekt å høre om andre har erfaringer Det er helt greit med kommentarer til lavkarbo, men orket ikke diskusjon rundt hvor "skadelig" det er Anonymous poster hash: 6a8d0...dc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå