Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #1 Skrevet 28. juli 2016 Hvilke symptomer hadde du? Og ble fødsel satt igang pga det? Anonymous poster hash: 3e640...560
førskolelæreren Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 Høyt blodtrykk, proteiner i urin. Var utrolig sliten og tungpusta. Vondt i hodet. Fødselen ble satt i gang på dagen i uke 36. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #3 Skrevet 28. juli 2016 Mye vann og hevelser i kroppen. Kunne ikke finne en behagelig stilling å sitte i, for øvre høyre del av magen verket, på en måte. Gikk til lege, og der var fullt utslag på proteiner i urin. Ble satt igang samme kveld. Da jeg ankom sykehuset, ble symptomene verre, i form av hodepine, kraftige synsforstyrrelser, kvalme osv. Anonymous poster hash: 3d47c...df0
LillePunk Skrevet 28. juli 2016 #4 Skrevet 28. juli 2016 Høyt blodtrykk, proteiner i urinen og veldig mye vann i kroppen. Ble satt igang 5 dager før termin.
husetfullt Skrevet 28. juli 2016 #5 Skrevet 28. juli 2016 Hadde desverre ingen andre symptomer enn kløe.. tilslutt fikk jeg en blodpropp i hodet, som gjorde at legene tok utvidede prøver. Ett kvarter etter at de svarene kom, var gutten ute
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #6 Skrevet 28. juli 2016 Protein i urinen, høyt blodtrykk, hevelser 7 beina. Ble satt i gang i uke 38. Anonymous poster hash: bdb80...7f3
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #7 Skrevet 28. juli 2016 Jeg følte meg utslitt og syk. Jeg hadde voldsomme ødemer og blodtrykket mitt var høyt. Bla lagt inn på obs post for gravide i uke 34. Var på obs post i 4 timer før jeg ble lagt inn på intensivavdelingen. Var 8 timer under intensivbehandling før jeg ble såpass mye verre at det ble akutt sectio. Etter forløsningen ble jeg mye dårligere, bt steg til nye høyder, fikk atrieflimmer, nyre- og leversvikt, blodverdiene gikk alle veier, fikk kramper og en hjertestans. Aldri vært så miserabelt syk i mitt liv.. Lever tilnærmet normalt i dag, men tar hjertemedisiner. Anonymous poster hash: 70250...37d
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #8 Skrevet 28. juli 2016 Skyhøyt blodtrykk, veldig uvel,proteiner i urin,opp mange kg på kort tid,raskt hoven, vondt øverst i magen. Svimmel. Organsvikt.Fikk akutt svangerskapsforgiftning, barnet måtte ut med haste keisersnitt i uke 32. Vanligere å få det på slutten av svangerskapet Anonymous poster hash: e0b3f...a43
Gjest ciao12 Skrevet 28. juli 2016 #9 Skrevet 28. juli 2016 (endret) Ringte fødeavdelingen fordi jeg hadde oppdaget blod nedefra ( var i uke 39 og 4 dager), ble bedt å komme for en undersøkelse. På sykehus målte blodtrykket og det var høyt, og etter en innvendig sjekk hvor de fant ut at jeg ikke var moden en gang ble bestemt KS samme kveld. Endret 28. juli 2016 av ciao12
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #10 Skrevet 28. juli 2016 Skyhøyt BT, vondt i hodet, veldige ødemer i beina. Keisersnitt. Anonymous poster hash: fba80...bc9
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #11 Skrevet 28. juli 2016 Mye vann i kroppen, litt forhøyet blodtrykk, hodepine, smerter i magen og generell sykdomsfølelse. Pluss 1 på protein i urin. Sykehuset tok det ikke alvorlig da de ikke trodde det var svangerskapsforgiftning. Var likevel innlagt til observasjon. To dager etter hadde hjertet til babyen min sluttet å slå i magen. De beordret katastrofekeisersnitt og han var ute på 5 min. Ble gjenopplivet men hadde fått for store skader til å overleve😔😢💔 Hvis du tror du har svangerskapsforgiftning hi, så ta kontakt med sykehuset ditt og få en sjekk. Heller en gang for mye enn en gang for lite. Anonymous poster hash: 5bfd2...74a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå