Gå til innhold

Har en mann som alltid er pengebrems.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han reagerer negativt hvis jeg tipper lotto..noe jeg nesten aldri gjør..

Han finner aaldri på noe som koster penger..men kan si: jaja,vi får vel gjøre det da.

 

Vi har hatt helt grei inntekt, men ting skal alltid være så fornuftig. Hvis jeg vil gjøre det fint hjemme,så er det med en sur mine fra ham.

 

Og ny sofa skal vi ihvertfall ikke ha, for den vi har fungerer helt fint. Jeg er lei.

 

Noen oppmuntrende råd?

 

Anonymous poster hash: bab7d...1ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre ikke et oppmuntrende svar , for jeg har en slik en selv. Synes nesten det er så "ille" at jeg vurderer gå fra han.

Jeg har dobbelt så lite som han i mnd, men allikevel forventes det at jeg skal forsørge han.

Han bruker "glemme" kortet sitt ofte i alle mulige settinger der ting koster penger.

Han spanderer aldri middag på meg ute f.eks

Bruker å ta bilen min for å spare drivstoff på sin egen bil.

Jeg hadde syns de tinga hadde vært greit om det faktisk gikk begge veiene, felles økonomi. Ender vel opp med at vi tar hver vår handlevogn og deler inn kjøleskapet. 😅

 

Anonymous poster hash: 18d22...beb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...