Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 Det er "dessverre" jeg. Derfor kiloene sitter fast. Sukk... Anonymous poster hash: d9cfb...c8e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #2 Skrevet 28. juli 2016 Uff ja, spesielt chips og usunn mat Anonymous poster hash: 21199...f23
februarprins2013 Skrevet 28. juli 2016 #4 Skrevet 28. juli 2016 opp og ned egentlig, men glad i sjokolade og popkorn og sombreos eller hva de heter
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. juli 2016 #5 Skrevet 28. juli 2016 Jeg er glad i mat. Er sånn sett glad i søtsaker, men spiser ikke sukker så det blir lite og uten sukker når jeg spiser noe. Er ikke særlig glad i chips. Nøtter kan jeg spise massevis av.
Superdolly Skrevet 28. juli 2016 #6 Skrevet 28. juli 2016 Ja, det er jeg. Derfor tar jeg valget i butikken, og lar være å kjøpe det. Med visse unntak, men jeg vet godt at har jeg det i skapet, så spiser jeg det. Derfor er det enkleste å la være å kjøpe det.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #7 Skrevet 28. juli 2016 Å ja da! Spesielt søtsaker Anonymous poster hash: d8d45...414
Marriet Skrevet 28. juli 2016 #8 Skrevet 28. juli 2016 Oh yes. Noen spiser for å leve, andre lever for å spise. Jeg er i den siste kategorien. Er ikke sånn super begeistret for søtsaker og snacks, men mat 😍
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #9 Skrevet 28. juli 2016 Jeg er ett matvrak. Elsker å lage mat, invitere gjester, spise ute osv. Elsker sjokolade, potetgull, kaffelatte osv. Alt som er usunt. Veier 57 kg, så det må til en del trening for å ikke legge på seg. Er ikke flink til å begrense inntaket. Anonymous poster hash: 78501...86c
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #10 Skrevet 28. juli 2016 Elsker chips og veldig glad i smågodt og lakris, heldigvis blir jeg veldig fort mett så de blir alltid små mengder om gangen, kan ha en chipspose feks sørlandschips i flere dager. Anonymous poster hash: 70535...9b1
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #11 Skrevet 28. juli 2016 Veldig svak for chips 😳 Anonymous poster hash: f1d2d...7c2
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #12 Skrevet 28. juli 2016 Ikke spesielt glad i mat og chips. Men veldig glad i søtt. Anonymous poster hash: 72e4a...9fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå