Gå til innhold

Er du glad i mat/søtsaker/chips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er "dessverre" jeg. Derfor kiloene sitter fast. Sukk...

Anonymous poster hash: d9cfb...c8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja, spesielt chips og usunn mat :(

Anonymous poster hash: 21199...f23
Skrevet

opp og ned egentlig, men glad i sjokolade og popkorn og sombreos eller hva de heter :)

Skrevet

Jeg er glad i mat. Er sånn sett glad i søtsaker, men spiser ikke sukker så det blir lite og uten sukker når jeg spiser noe. Er ikke særlig glad i chips. Nøtter kan jeg spise massevis av.

Skrevet

Ja, det er jeg. Derfor tar jeg valget i butikken, og lar være å kjøpe det. Med visse unntak, men jeg vet godt at har jeg det i skapet, så spiser jeg det. Derfor er det enkleste å la være å kjøpe det.

Skrevet

Å ja da! Spesielt søtsaker

Anonymous poster hash: d8d45...414

Skrevet

Oh yes. Noen spiser for å leve, andre lever for å spise. Jeg er i den siste kategorien. Er ikke sånn super begeistret for søtsaker og snacks, men mat 😍

Skrevet

Jeg er ett matvrak. Elsker å lage mat, invitere gjester, spise ute osv. Elsker sjokolade, potetgull, kaffelatte osv. Alt som er usunt. Veier 57 kg, så det må til en del trening for å ikke legge på seg. Er ikke flink til å begrense inntaket.

Anonymous poster hash: 78501...86c

Skrevet

Elsker chips og veldig glad i smågodt og lakris, heldigvis blir jeg veldig fort mett så de blir alltid små mengder om gangen, kan ha en chipspose feks sørlandschips i flere dager.

Anonymous poster hash: 70535...9b1

Skrevet

Veldig svak for chips 😳

Anonymous poster hash: f1d2d...7c2

Skrevet

Ikke spesielt glad i mat og chips.

Men veldig glad i søtt.

Anonymous poster hash: 72e4a...9fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...