Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 Lest litt på nettet, men ønsker å høre litt erfaringer, hvordan er de ni dagene, og hvordan har dere klart dere etterpå? Er det så bra som de sier? Og hva er prisen ca? Anonymous poster hash: 29c4f...ec8
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #2 Skrevet 27. juli 2016 Styr unna! https://www.nrk.no/norge/testet-populaer-slankekur_-_-fikk-leverskade-1.13037356 Og denne http://www.expressen.se/nyheter/expressens-anna-basen-bantningsmedlet-gav-mig-leverskador/ Anonymous poster hash: 55377...34e
Elisun Skrevet 28. juli 2016 #3 Skrevet 28. juli 2016 Ville ikke brukt penger på det. Koster 1300 ca, varierer litt.. Du går ned et par kg (vann?!) og du minsker cm som følger av dette, du er mye mindre oppblåst fordi du spiser lite og rent. Det kan sikkert være en helt grei kickstart på et nytt kosthold, men ville heller fokusert på å gjøre det på egen håmd siden det er lett å falle tilbake i gammelt mønster etter de 9 dagene. 9 dager er ikke nok til å omstille seg helt ifh til kosthold. I tillegg drikker du shake, aloevera gel og spiser lite. Så faren er stor for at man gjerne vil belønne ser selv etter endt kur. Jeg fullførte uten problem da jeg allerede gikk på en annen diett som gjorde det veldig enkelt for meg. Men dog, jeg kunne godt vært for uten å bare holdt meg til mitt eget opplegg. Gikk forøvrig med ca 3 kg og 28 cm. Bare spør om du lurer på noe mer! 😊
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #4 Skrevet 28. juli 2016 Ville ikke brukt penger på det. Koster 1300 ca, varierer litt.. Du går ned et par kg (vann?!) og du minsker cm som følger av dette, du er mye mindre oppblåst fordi du spiser lite og rent. Det kan sikkert være en helt grei kickstart på et nytt kosthold, men ville heller fokusert på å gjøre det på egen håmd siden det er lett å falle tilbake i gammelt mønster etter de 9 dagene. 9 dager er ikke nok til å omstille seg helt ifh til kosthold. I tillegg drikker du shake, aloevera gel og spiser lite. Så faren er stor for at man gjerne vil belønne ser selv etter endt kur. Jeg fullførte uten problem da jeg allerede gikk på en annen diett som gjorde det veldig enkelt for meg. Men dog, jeg kunne godt vært for uten å bare holdt meg til mitt eget opplegg. Gikk forøvrig med ca 3 kg og 28 cm. Bare spør om du lurer på noe mer! 😊 Takk for fint svar! Jeg er virkelig ikke flink til å finne rett motivasjon til sånn, så jeg må ha noe for å komme i gang. Har aldri hatt problemer med vekta egentlig, det er bare noen kg som sitter igjen etter fødsel som sitter som limt på meg. Kostholdet mitt ellers er ikke så aller verst, men jeg har et enormt søtsug, så jeg spiser mye søtt. Jeg må bare lese litt til, kanskje noen har andre tips? Jeg er ingen "slanker", så treningsopplegg osv kommer jeg ikke til å klare å holde meg til. Anonymous poster hash: 29c4f...ec8
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #5 Skrevet 28. juli 2016 Var det ikke en journalist som fikk leverskader av den? Anonymous poster hash: 1336a...977
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #6 Skrevet 28. juli 2016 Var det ikke en journalist som fikk leverskader av den? Anonymous poster hash: 1336a...977 Ja. Aloe Vera kombinert med sultekur er ikke akkurat optimalt for leveren. Legen ba henne slutte med kuren med en gang. Anonymous poster hash: 61279...ed2
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #7 Skrevet 28. juli 2016 C9 består av C-E-G-Bb-D. Den er en skikkelg klisje. Anonymous poster hash: 35042...591
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå